/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Strømforsyning???
Fra : bassenborg
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 13-05-04 09:50

Jeg skal bruge en strømforsyning til 3-400 kr.
Den må ikke larme for meget, da det er den sidste del i mit system der larmer lidt.
Jeg kan se at de fleste er temperaturstyrede.
Betyder det ikke at blæseren ændrer hastighed, og er det ikke irriterende at høre på?
Kan man få low-noise der ikke er temperaturstyrede?

Mit system: ABIT NF-7, AMD Barton 2500+, 60GB Seagate, 768MB PC333, GeForce FX 5600XT. (Ikke overclocket, men det overvejes)

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 13-05-04 10:12

Rent støjmæssigt er det en fordel, at blæseren er temperaturstyret fordi den så ikke kører med fulde omdrejninger hele tiden.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 13-05-04 11:44
Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-04 11:59

Prøv at kigge på disse, det er q-tec450w jeg tænker på
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='kabinet_psu'

Du skal ikke være bekymret for dem med temperaturstyring. Temperaturstyringen får bare ventilatoren til at køre langsommere, men det er selvfølgelig ikke en garanti for at den er støjsvag.

VH
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 31-05-04 22:32

Tak for svaret BjarneD.