/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
stones kopikontrol
Fra : moff
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 13-05-04 06:19

hejsa
kan man bruge stones kopikontrol til at tage et kopi af ens styresystem som win xp og lægge det ind igen hvis at man syntes at den har brug for en opfrisker fordi at den win xp man køre med nu er blevet dårlig,noget i stil med Norton Ghost

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 13-05-04 06:21

Undskyld,men når du kender NORTON GHOST,hvorfor så en ny ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-05-04 07:44

Hvis du køre Win XP, kan du bruge
"Guiden Forberedelse Af Automatiseret Systemgenoprettelse".
under Tilbehør - Sikkerhedskopiering.
Det virker upåklageligt.
Hvorfor bruge andre programmer, når XP har det indbygget.
Gambrinus

Kommentar
Fra : AltidJyde

Dato : 13-05-04 13:03

Hejsa
Jeg kender slet ikke det, I omtaler, men det lyder da som noget man kan bruge til noget. Jeg var inde under tilbehør for at finde ud af, hvad det er og hvordan det virker.
Men jeg har hverken et punkt "sikkerhedskopiering" eller "Guiden Forberedelse Af Automatiseret Systemgenoprettelse".

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 14:24

Vis du har XP home så ligger backup programmet på cd'en,læs readme>under>
drev bogstav:\VALUEADD\MSFT\NTBACKUP, indstaller gå ind under>start> alle programmer>tilbehør>systemværktøjer der vil programmet lægge sig.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 14:28

man kan bare ikke lave en auto backup diskette ASR,som man kan i XP Pro,men skal gendanne
manuelt,gennem programmet eller hved at klike på selve backup filen

Kommentar
Fra : AltidJyde

Dato : 13-05-04 14:54

Åh, her har jeg et problem, for jeg har ikke nogen cd. Dvs. XP var lagt ind, da jeg købte maskinen, jeg skulle så lave nogle cd'er (6 i alt) og jeg ved ikke, hvilken XP ligger på

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 14:59

du kan bruge din søge funktion og søg efter NTBACKUP,vis den er der,læg en cd i af gangen eller vis du har to drev en i hver,og søg i>denne computer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 15:01

NTBACKUP.exe

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 15:05

finder du den så højre klig på den> åbne overordnet mappe,så kommer du frem til mappen
der kan du se om der er nogle readme/læs mig txt filer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 15:06

åben