/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvad skal også bruge men dvd
Fra : dragoneyes
Vist : 205 gange
50 point
Dato : 12-05-04 22:45

hej jeg har en dvd -/+ og jeg har en almindlig c -drev jeg har en orginal dvd film og en dvd medier kan jeg bare smide film i c-drevet og skriven i dvd brænden eller skal jeg have en dvd for at kun bræde?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 22:58

C-drevet? Mener du en almindelig cd rom? Den kan ikke afspille dvd! Brug dvd brænderen til begge men beregn omkring 5 til 10 gb plads på harddisken!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-05-04 22:58

Hvis du har en film på dit C-drev, kan du sagtens brænde filmen direkte til dvd-brænderen.

Det kan somme tider være en fordel også at have en alm. dvd-læser, så kan man bruge programmet clone fra den ene dvd til brænderen, men som sagt det er ikke nødvendigt.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 12-05-04 23:18

ANY DVD hos de samme som CLONE .Den installerer du,den kører i baggrunden,(du kan slette ikonet)Husk at konfigurere den .Og så er det faktisk bare at lave en mappe f.eks på skrivebordet,kald den FILM el andet.Afhængig af størrelsen på HD,skal du huske at slette efter kopiering
Første billede vælger du hvilken kopi du vil lave,jeg bruger selv den øverste,der fravælger du det du ikke mener du vil have.
Næstøverste og nederste fremgår det af teksten
Andet billede der finder du dit DVD drev og vælger mappen VIDEO_TS,nu til/fra vælger du
Tredje billede viser det du har valgt
Fjerde billede finder du mappen på skrive bordet-----kør

Når indlæsningen er færdig lukker du vinduerne ned,dobb klikker på film ikonet ,og brænder.Prøv de første gange med en RW så går du ikke helt galt i byen
Mvh Ole

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 12-05-04 23:24

altså hvis jeg bruger clone på min computer hvor jeg har en alm. c drev og en dvdbrænder kanjeg så godt brænde min dvd film

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 12-05-04 23:24

altså hvis jeg bruger clone på min computer hvor jeg har en alm. c drev og en dvdbrænder kanjeg så godt brænde min dvd film

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-05-04 23:43

Nej det var kun hvis du har 2 dvd-drev du kan bruge clone, ellers som foreslået, først kopiere til hardisk og eks. bruge nero eller som olshermann foreslår ANY DVD, som IKKE er det samme som clone programmet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:47

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar