/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD program hvad er det for et jeg skal ~
Fra : dragoneyes
Vist : 258 gange
50 point
Dato : 12-05-04 21:30

hej jeg har lige købt en dvdbrænder hvad er et godt dvd brænder program jeg enten kan download på et link eller andet sted

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 12-05-04 21:48

Du skal prøve Roxio easy create DVD.
det rykker for vildt!!!!!http://www.softlandmark.com/EasyCDDVDCreatorPlatinum.htm

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 12-05-04 23:22

Desværre er du nød til at købe ANY DVD (kodebryder)hos de samme som CLONE .www.slysoft.com Med dansk tekst.Den installerer du,den kører i baggrunden,(du kan slette ikonet)Husk at konfigurere den .Og så er det faktisk bare at lave en mappe f.eks på skrivebordet,kald den FILM el andet.Afhængig af størrelsen på HD,skal du huske at slette efter kopiering
Første billede vælger du hvilken kopi du vil lave,jeg bruger selv den øverste,der fravælger du det du ikke mener du vil have.
Næstøverste og nederste fremgår det af teksten
Andet billede der finder du dit DVD drev og vælger mappen VIDEO_TS,nu til/fra vælger du
Tredje billede viser det du har valgt
Fjerde billede finder du mappen på skrive bordet-----kør

Når indlæsningen er færdig lukker du vinduerne ned,dobb klikker på film ikonet ,og Creator brænder.Prøv de første gange med en RW så går du ikke helt galt i byen

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 12-05-04 23:30

Undskyld det første smuttede
Brug ANY DVD og CLONE DVD til at kopiere.www.slysoft.com .Med dansk tekst.Easy CD +DVD Creator til at brænde med.ANY DVD installerer du,den kører i baggrunden,(du kan slette ikonet)Husk at konfigurere den .Og så er det faktisk bare at lave en mappe f.eks på skrivebordet,kald den FILM el andet.Afhængig af størrelsen på HD,skal du huske at slette efter kopiering
Første billede vælger du hvilken kopi du vil lave,jeg bruger selv den øverste,der fravælger du det du ikke mener du vil have.
Næstøverste og nederste fremgår det af teksten
Andet billede der finder du dit DVD drev og vælger mappen VIDEO_TS,nu til/fra vælger du
Tredje billede viser det du har valgt
Fjerde billede finder du mappen på skrive bordet-----kør

Når indlæsningen er færdig lukker du vinduerne ned,dobb klikker på film ikonet ,og Creator brænder.Prøv de første gange med en RW så går du ikke helt galt i byen

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 12-05-04 23:43

men skal jeg købe licensen eller er der ikke en demo af den

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 13-05-04 06:44

Der er 30 dg demo,men du bliver ikke registreret hvis du kigger indenfor,og alt står på dansk

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 13-05-04 13:41

jeg vil lige spørger om der er nogen der ved hvordan jeg brænder ned på min computer en dvd film der er sat i dvd brænden jeg bruger det program der hedder EASY DVD/CD burner

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 13-05-04 18:04

Du brænder ikke på PCén,du indlæser filmen med CLONE DVD(ripper)dvs tager alt det overflødige fra ,sætter flueben i det du vil have,dansk tekst,selve filmen,en orig dvd film fylder typisk 5-7 GB derfor skal den gøres mindre,når du har indlæst filmen i en eller anden mappe,kald den DVD film,dobbelt klikker du på film ikonet
og cd creator brænder filmen.Prøv at læs,det hele står på dansk

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 27-05-04 08:26

prøv med dvdshrink det er gratis og kan findes mange steder på nettet søg på google på dvdshrink så skulle det ikk være noget problem