/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ekstern TV Tuner
Fra : bimbobo2
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 12-05-04 12:33

Hej,
jeg har installeret en ekstern TV tuner og kan derfor modtage TV kanaler via kabel på min skærm, også når computer er slukket.
Jeg vil meget gerne have mulighed for at optage programmer på harddisken, kan det lade sig gøre? Jeg ved at interne PCI TVKort har denne mulighed med den medleveret software.
Kan man også det med en ekstern tuner... og med hvilket program?
På forhånd tak.
MVH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 13:34

Har du prøvet om moviemaker kan gøre det? Hvis du altså har winXP?

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 12-05-04 13:39

Hvad koster sådan en ekstern tv tuner? og hvad er dine erfarringer med en sådan?

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 12-05-04 23:11

Hi Tedd,
ja, jeg har XP og movie maker, men jeg tvivler, at det er sagen... Jeg vil tjekke alligevel.

Til Dkkasper, det kostede 795,- og det virker godt. Jeg har TDC kabel og billederne er i meget god kvalitet.
Næste køb er en TFT skærm og så har jeg en udmærket TFT TV og skærm!!
Jeg købte min hos www.Zitech.dk, men tjek også EDBpriser!
Men som sagt, eneste ulempe i forhold til en intern PC kort er, at der ikke er software til at optage på harddisken!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:47

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 01-06-04 09:20

Ingen af disse svar er nyttige,
så jeg vil ikke tildele pointene til nogen.
Kan jeg slette spørgsmålet?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 01-06-04 12:56

Nej man kan ikke slette et spørgsmål, når der er kommet kommentarer! Du kan hæve point med mindst 20, så spørgsmålet kommer først i katagorien igen! Så kan der være der kommer et svar du kan bruge til noget!

Godkendelse af svar
Fra : bimbobo2

Dato : 02-06-04 20:02

Tak for svaret tedd.