/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
nero 6.0
Fra : notatoy
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 09-05-04 22:01

Jeg har købt nero 6.0 og installeret det på min pc, nu vil jeg gerne have den samme nero installeret på min bærbare. Det kan man ikke?? Fordi koden er brugt en gang eller hvorfor? Hvordan får jeg den installeret alligevel? Det må da kunne lade sig gøre.

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 09-05-04 23:43

du kan gå ind på serials.ws og finde en masse koder af nero 6,0 og mange andre men det er selvfølgelig ulovligt for det er ikke nogen licensnummere du har betalt for på denne måde. Og det er også ulovligt at bruge det samme licensnummer 2 gange man risiker at få en kode selv om det er på samme netværk eller den samme ejer af computerne

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 09-05-04 23:45

Du kan gå ind på serials.ws, og finde en masse koder af nero 6,0, og mange andre men det er selvfølgelig ulovligt for det er ikke nogen licensnummere du har betalt for på denne måde. Og det er også ulovligt at bruge det samme licensnummer 2 gange, man risiker at få en bøde selv om det er på samme netværk eller den samme ejer af computerne

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 09-05-04 23:45

Du kan gå ind på serials.ws, og finde en masse koder af nero 6,0, og mange andre men det er selvfølgelig ulovligt for det er ikke nogen licensnummere du har betalt for på denne måde. Og det er også ulovligt at bruge det samme licensnummer 2 gange, man risiker at få en bøde selv om det er på samme netværk eller den samme ejer af computerne

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-05-04 00:22

Jeg går ud fra, at du installerer den fra en cd-rom, og så skulle det lade sig gøre at installere nero også på en anden computer. Der lægger da sig intet på cd-rommen som kan sige at programmet er installeret på en anden computer, så det må kunne lade sig gøre.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 01:56

Øh! Hvis det er en oem version der blev leveret med din brænder så kan du ikke. Med mindre du flytter brænderen over i den bærbare! Hvis det er en retail vrsion bruger du bare det samme serie nummer!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-05-04 07:48

>tedd
Hvad forskel skulle det give om det måtte væte en OEM eller en retail-version.
Begge skal vel installeres fra en cd-rom, og den kan da ikke vide hvor mange gange på forskellige computere nero er installeret?

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 10-05-04 08:09

Det er en udgave der fulgte med min pc da jeg købte den.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 14:45

Nogle versioner af nero er kun beregnet til lige netop den cd brænder man fik nero sammen med ellebye!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:48

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-07-04 13:32

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden.

Mvh
Ellebye