/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Kontakt til selvstendige
Fra : ladywear
Vist : 500 gange
200 point
Dato : 08-05-04 18:37

Jeg vik gerne i kontakt med nogle der vil starte for sig selv jeg har og driver et export firma i thailand hvor vi expoter toj til hele verden, Hvor finder jeg dem i danmark. bigguyxl@bigguyxl.com
mvh peter

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 08-05-04 18:51

Hej Peter.
Måske kan du få nogle tips på disse sider:
http://www.ecnord.dk/Default.asp?ID=177
http://www.100svar.dk/

Det er ihvertfald det jeg umiddelbart kan finde, såh......held & lykke med projektet!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-05-04 18:54

Du skriver at du har og driver et exportfirma hvor i (flere) exporterer tøj.
Intet sted kan jeg se hvem du er og om du overhovedet ejer noget firma.
Det eneste du fortæller om dig selv er:
>>>Hej jeg er en ung fyr som bor i thailand hvor jeg laver export med toj<<<
Eyvind.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 08-05-04 19:59
Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 08-05-04 20:41

Her finder du forskellige fora hvor du kan stille spørgsmål og få svar fra proffesionelle - men du skal nok være medlem for at få adgang
http://www.dana-net.dk

Eller hvad med lidt hjælp fra eksportrådets hjemmeside - god vejledning:
http://www.eksportraadet.dk/view.asp?ID=1

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 09-05-04 02:02

hej eyvind havd har dit svar med mit sporgsmaal at gore men jeg eger mit eget firma her ude.
mvh peter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-05-04 18:59

Når du annoncerer så kraftigt via "spørgsmål", men samtidig gemmer dig så får jeg en fornemmelse af noget "lusk".
Ved søgning i alle emner med søgeord >bigguyxl< fremkommer der 12 resultater hvor det drejer sig om "dit" firma som stadig ingen adresse har.
Dette er et åbent forum, og derfor kan en kommentar som min sagtens være med.
Og specielt fra dette spørgsmål:
Citat
Jeg har modtaget spam fra en vis Hr. "Petter Dalaporn"
<bigguyxl@bigguyxl.com> og kan se at det på største amatørvis er brugt
en to: med et ar hundrede modtager (deriblandt undertegnede og flere
skribenter her i gruppen.) Det er spam når det er værst og jeg vil bare
lige anbefale at alle dem der modtager mailen, klager til vedkomnes
udbyder

Ikke mvh Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-05-04 19:01

Og specielt fra dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/news/351660/groupid/20212

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 09-05-04 20:00

for sevan da osse...........

Hvis det bare er sådan noget du er ude på Peter, så hold dig væk herfra - jeg er ihvertfald færdig med at bruge tid på at prøve at hjælpe dig

Eyvind - supergodt set og godt at du kan dokumentere at der er noget lusk

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 10-05-04 01:56

Der er ikke noget lusk i dette, jeg ved godt jeg er kommet til at sende spam ud men vi er helt nye med hensyn til at arbejde med pc og det var et uheld at det blev sendt til alle det skulle have veret sendt til alle mine kunder i mit adresse katogori kunder men kom til at sende det til mit main identity contakt og min rigtige adresse er i thailand hvor jeg bor kan godt give jer min adresse men det er der ikke nogen der vil kunne forstaa da det er temlig besverligt at skrive sin adresse her ude pga engelsk og thai ikke udtrykker sig paa samme maade.
mvh peter

Godkendelse af svar
Fra : ladywear

Dato : 27-06-04 16:13

Tak for svaret Teil.