/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fredagsbrok.
Fra : creamygirl
Vist : 390 gange
37 point
Dato : 06-05-04 21:11

Afslutning på en hård arbejdsuge, og naboen holder fest.
Hvorfor er jeg ikke inviteret?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-04 21:11

Sig squ og fanden til dem.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 21:12

Nu er du inviteret af mig

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 21:12

Vi holder altid fest herinde på kandu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 21:14

I hvilken kategori?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 21:15

Øhhh........ smalltalk????

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 47 point
Dato : 06-05-04 21:23

Hej creamygirl

Da jeg kom hjem fra arbejde, troede jeg også det var fredag, Men det er gudskelov kun TORSDAG, så måske bliver du inviteret til fest i morgen fredag. Hvis ikke er du velkommen her hos mig, da vi i morgen fredag, holder min (4. maj) og min kones (7. maj) fødselsdag. "DU SKAL VÆRE HJERTELIG VELKOMMEN"

mvh
Frank

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 21:31

Hej Frank

hehe. Jeg har fri om fredagen, så jeg tager af og til fejl af ugens dage,
og især dens afslutning
Tillykke med fødselsdagen til dig og din kone. Jeg håber i får en dejlig dag

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-05-04 21:53

creamygirl

Tak skal du ha'. Jeg håber du bliver inviteret til fest i morgen.

Frank

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-04 22:25

Ellers må du jo selv banke en fest sammen Det skulle vel ikke være så svært ??? altså du ku jo starte med at inviterer mig
De festligste hilsner Suno

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 22:39

Overvejer ret kraftigt at klage over larmen. Måske bliver jeg så inviteret indenfor

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 22:54

tjaaa, egentlig haft en god dag, jeg har fået nyt arbejde og passet min datter og fået en sprit ny plæneklipper

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 23:03

Fedt med en ny plæneklipper. Nogle af dem er så smarte, at de faktisk kun skal startes..resten ordner de selv, alt imens der kan nydes lidt koldt til halsen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:08

Creamygirl, er det ok jeg venter med fredagsbrokken til i morgen??

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 23:15

ahh, så smart er min alligevel ikke, den kan kun bioklippe, men gør det til gengæld godt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 23:17

Ja Toupie; det gør du bare
Jeg blev bekymret, da hverken Teil eller Mordex syntes at have opdaget det ikke er fredag..heldigvis findes der mennesker, som har styr på ALLE ugens dage.
Ja ikke mig, men Frank

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 23:18

Bioklippe? forklaring udbedes!?!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-04 23:20

Jeg ved nu godt hvorfor du ikke blev inviteret ind til naboen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:21

Creamygirl det er nu heller ikke altid jeg har styr på dagene men i morgen er det helligdag og de fleste har fri fra arbejde - bare ikke mig nok derfor jeg har styr på det

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-05-04 23:21

Har lige kørt min nabo ud til fest. Jeg blev heller ikke budt med
De synes nok jeg er for gammel.
Det med at klage virker !
Da jeg i sin tid flyttede på kollegie, gik jeg ind til en fest og sagde, at enten ringede jeg til politiet eller også stak de mig en bajer. De valgte det sidste og jeg havde fået en hel masse nye venner.
Ganbrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 23:23

Er det helligdag? der kan man bare se Når man altid har fri om fredagen kan sådan en detalje sagtens smutte..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:29

Jep, det er st. bededag så alle har spist varme hveder i dag ........ nåå ja, næsten alle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 23:35

Jahh det gik jeg så glip af, men hvad pokker man kan ikke få alt i denne verden.
Det er sengetid, men jeg må hellere lade tråden stå til det bliver fredag

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 23:36

bioklippe, er når man ikke skal bruge opsamler, eller rive afklip sammen. kniven på en bioklipper skære græsset 2 gange, således at græsset ekstra findelt, og forsvinder ned i græsplænen og bliver til gødning

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-05-04 23:39

Godt Creamygirl, det kan være jeg kan finde noget at brokke mig over i morgen ......sov godt og god fridag i morgen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-05-04 23:55

Jeg er forvirret!! Troede det var tirsdag!!

Her er lige et link til Molo http://www.bbc.co.uk/dna/h2g2/
Kan lige så godt give ham det, han hugger det jo alligevel!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-04 23:57

Og det der med bioklipper er også hvordan kniven er udformet sådan temmeligt vredet som en propel der kaster det afskårede græs op og ned og kniven som har skær på det meste af bladet så skærer i småbidder
Mvh Sune
Ps. creamy hvad bliver det til med den invitation

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:12

Takker tedd, ...men hvad ska' jeg med dét ???

Nåeh... skidt ! ..jeg snupper det alligevel

Sunowich -> Hit med nogle link's

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:15

ALLE -> creamygirls 'dyp' billeder er MINE Snitterne væk..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:19

..imens kan I jo passende glo på solgaard's kat : http://users.cybercity.dk/~dsl87601/ATT961246.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-04 00:20

svaret er 42 Molo!! *L*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:24

..eller Frida's : http://leech.dk/bubblegum.php/wetpussy.jpg

tedd -> 39 ! og 3 mere til de rige ! : Vi har for længst fået ny regering !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:28

tedd -> Det er søndag

..hver dag !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-04 00:29

Tænkte nu mere på "Hitchhikers Guide to the Galaxy"

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-04 08:59

Tak for svaret Franksp.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 07-05-04 09:17

Undres lidt.................
Hvorfor er der nogle mennesker der gøder deres græsplæne ???

er det blot fordi de skal have noget at "slå" i weekenden !!!

Tillykke med den nye "hakkergræsstråistykkerogkasterdetopiluften" TING

Knus Cathrine*