/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Hjælp jeg har møl!
Fra : golsen
Vist : 1869 gange
200 point
Dato : 04-05-04 18:32

Hvad gør jeg ?
Der er møl i gulvtæppet. Er der nogle der har et godt råd til at få dem udryddet?

Hilsen golsen

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 04-05-04 18:38
Kommentar
Fra : 25

Dato : 04-05-04 18:44

Se her er svaret:

gå end på Google og brug dette link:

www.hvepseeksperten.dk

Der er der forklaring på dine møl.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-05-04 20:19
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-05-04 21:35

Vi har også haft møl i vores uldgulvtæppe for et par år siden vi købte et middel i Matas og sprøjtede dem med de lavede sådan nogle små pubber oppe under loftet som vi i længere tid undrede os over hvad var indtil vi opdagede alle de steder de havde guffet tæppet og underligt nok især steder hvor bordben og andre ben stod på tæppet Møllene havde vi fået med noget garn fra min svigermor Hmmmm Vi prøvede at få vores forsikring til at dække skaden men det var lige sådan at det dækkede de ikke det havde været dækket hvis det var feks der åd gulvplankerne men ikke noget der æder tæpper
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-05-04 21:36

Ups mangler hvis det var feks borebiller

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:22

Er du der ????
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:30

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 30-08-04 09:21

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : golsen

Dato : 31-08-04 17:41

Tak for svaret pallebhansen.