/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med at slette programmer!
Fra : Newton
Vist : 382 gange
10 point
Dato : 01-05-04 17:25

Hey

Jeg har lige downloadet et program der kan konvertere filer. Men jeg kan ikke slette det program, når jeg prøver at slette det står der bare "Det er ikke muligt at slette filen kontroller, at disken ikke er fuld eller i skrivebeskyttet, og filen ikke er i brug"

Hilsen Newton

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-05-04 17:36

Har du afinstalleret det via kontrolpanel?

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 01-05-04 17:57

Jeg højreklikker og trykker slet men så kommer det der med at den ikke kan slettes (Den er ikke skrivebeskyttet eller i brug)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-05-04 19:22

Har du været i:
start>indstillinger>kontrolpanel>tilføj/fjern programmer.
Emesen.

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 01-05-04 23:57

Jeg kan ikke slette eller fjerne det! Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 03-05-04 10:56

skriv kør-> msconfig her går du ind under start.. her kan du se om programmet evt starter op sammen med windows fjern flyeben hvis det gør og prøv at aslette igen....
mvh
themighty