/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
tvkort / webcam
Fra : 1195
Vist : 337 gange
120 point
Dato : 27-04-04 23:32

jeg har et tvkort pinnacle, og så investerede jeg i et webcam logitech 4000 pro, men de koliderede ville bruge den samme driver skrev den.
SÅ mit tvkort ville ikke virke kunne ikke se tvkanaler på den mere , men webcam virkede godt nok, har winxp, cpu 1800 amd 512 ddr ram, er der nogle som har oplevet lignende som evt kan hjælpe mig med dette problem, har pt. taget tvkort ud for når det ikke virker er der ingen grund til at det optager plads...

mvh boje

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 00:18

Tja - bedste råd er nok at finde et andet mærke i tv-kort eller webcam.
Det er et evigt tilbagevendende problem med Pinnacle produkter - de vil gerne overtage det hele og er ikke meget for at samarbejde med andre fabrikater.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 120 point
Dato : 28-04-04 09:07

refi... deri vil jeg nu ikke gi' dig 100% ret. Jeg benytter selv Pinnacle PCTV Rave og havde også lidt problemer i starten (min fejl - ikke produkternes). Pinnacles support var eminent til at beskrive, hvad jeg skulle gøre for at rette problemet. Herefter fungerede alt 100% efter bogen.

1195... download og installer sidste nye drivere for dine produkter. Fungere det stadigvæk ikke, så skriv om problemet til Pinnacle (eller ring), så skal jeg garantere at problemet bliver løst - det blev det i hvert tilfælde for mig.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 11:55

"CLAN"
Nu må du jo heller ikke misforstå det jeg siger.
Pinnacles produkter er skam ok - men de er ikke meget for at arbejde med andre.
Det er det samme du har med HP
Derfor svarede jeg som jeg gjorde - selvfølgelig kan det da løses - men spørgsmåler er om ikke det er nemmere at skifte en af tingene. Så dyre er de jo heller ikke.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-04-04 13:04

OK! Ja HP og mig er ikke de bedste venner... men som du selv er inde på, så er der jo en løsning på det, men ta' den gratis løsning med support og nyeste drivere i første omgang.

Godkendelse af svar
Fra : 1195

Dato : 28-04-04 13:35

Tak for svaret CLAN. ser ud til at det virkede med update til pinnacle rave

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 13:40

Alletiders - lad os håbe der ikke kommer flere problemer til

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-04-04 14:01

Nu er et TV-in kort jo en lappe-løsning. Den ultimative løsning (og dyre) er jo at indkøbe sit grafikkort med TV/DVD in og out.
Benytter som sagt selv den "billige" løsning, men er i gang med at bygge en ny PC, hvor grafikkortet vil være "all in one".
Takker for points - hygge
Søren