/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Memory card til printer.
Fra : scooter
Vist : 444 gange
300 point
Dato : 25-05-02 16:18

Hej.

Jeg har en HP printer der hedder HP psc 950 der er både printer,fax,scanner, kopimaskine alt i en maskine meget nemt ellers. Nu står jeg og har købt et digital camera et Konica KD- 300z er der nogle som ved om jeg kan bruge det flasch kort som hører med til mit camera til min printer. Det er et Multi Media Card. Jeg vil ikke bare sætte det i hvis det nu ikke passer er nervøs for at ødelægge kort eller printer. Mit camera er købt i Japan foto og de kunne ikke give mig noget information om jeg kunne bruge min printer til det kort iøvrigt en meget dårlig service jeg fik da jeg købte det.
Har tænkt på at leverer det tilbage og få en bedre service et andet sted. Japan foto i Aalborg kan ikke anbefales af mig mere. Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

MVH. EN GAL SCOT.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 25-05-02 16:56

i brugsvejledningen side 35 og 36 kan du også se at hvis den sidder korrekt/passer til, vil indikatoren ved siden af lyse grøn....

skulle der være noget i vejen vil den lyse gul
DU SKAL BARE HUSKE AT DU IKKE MÅ FJERNE DEN MENS DER ER LYS I INDIKATOREN, men ellers kan der ikke gå noget "galt" ved at prøve

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 25-05-02 16:57

Ifølge HP hjemmeside burde det kunde lade sig gøre... Kig på nedenstående link :

http://www.shopping.hp.com/cgi-bin/hpdirect/shopping/scripts/product_detail/product_detail_view.jsp?product_code=C8436A%23ABA&aoid=7222&script_name=product.cgi

Nede i teksten står der citat :

"Create more with the versatile HP PSC 950 printer, scanner, copier, fax. Plus print photos directly from your digital camera memory card (CompactFlash, SmartMedia and Sony Memory Stick). All with one compact product."

Her den danske variant :

http://hjemme.hp.dk/prod_detail.php3?prodnum=c8436a

citat :

"direkte fotoprint fra hukommelseskort - CompactFlash, SmartMedia og Memory Stick"

Det kræver ifølge manualen side 10 :

http://hjemme.hp.dk/downloads/pdf/psc900serie_dk_support_specs.pdf

at dit kort er af typen : Compact Flash(R) Type 1 og II (inkl. ibm microdrive), Smart Media (R) eller SOny Memory Stick (R)

Og ellers burde du tage en snak med HP's tekniske support.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 25-05-02 16:59

E.P. det svar er simpelthen for tyndt, der står sgu da intet om de tekniske data, du svarer jo IKKE på det scooter ber om!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 25-05-02 17:04

hvad fanden er det dog en måde at angribe mig på.....kender jeg dig, eller har jeg trådt på din leverpostejs mad
Hvad fanden bilder du dig egentligt ind....føj hvor en personlighed du må rende rundt med

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 310 point
Dato : 25-05-02 16:26

On Sat, 25 May 2002 14:18:24 GMT, "scooter" <scooter.news@kandu.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Jeg har en HP printer der hedder HP psc 950 der er både
>printer,fax,scanner, kopimaskine alt i en maskine meget nemt ellers. Nu
>står jeg og har købt et digital camera et Konica KD- 300z er der nogle
>som ved om jeg kan bruge det flasch kort som hører med til mit camera
>til min printer. Det er et Multi Media Card. Jeg vil ikke bare sætte det
>i hvis det nu ikke passer er nervøs for at ødelægge kort eller printer.
>Mit camera er købt i Japan foto og de kunne ikke give mig noget
>information om jeg kunne bruge min printer til det kort iøvrigt en meget
>dårlig service jeg fik da jeg købte det.
>Har tænkt på at leverer det tilbage og få en bedre service et andet
>sted. Japan foto i Aalborg kan ikke anbefales af mig mere. Håber der er
>nogle der kan hjælpe mig.
>
>MVH. EN GAL SCOT.

Hej

Her kan du se hvad din printer kan bruge :
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=hppsc950pr34580&LC=multifunction&Tfile=bpu05020
1- CompactFlash type one and two
2- SmartMedia
3- Sony memory stick

mvh Mogens

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 25-05-02 21:10

Hej scooter

Da du næsten lige har købt din Printer,--så må du have noget gratis "Hotline" eller anden form for Support fra HP.
Benyt dig endelig af denne for at forhøre dig om dit Kamera er Kompatibelt med din Printer. Får du et positivt svar fra Supportafdelingen,--at det er ok,--så NOTER, endelig vedkommendes navn du har talt med. Skulle noget gå galt så kan du altid henvise til denne person.
Det er os som forbrugere, der mange gange bliver nød til at dobbeltchekke alt hvad vi har med at gøre,---hvis ikke, ja,---hvem bliver så næsten altid Sorteper !!!!!

Det er mit bedste råd til dig,---man kan læse meget på nettet,--men for en sikkerhedsskyld,--rådfør dig med HP-Support.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 25-05-02 22:55

Til Parkenss.

Ja jeg har Hotline til HP og de vil finde ud af det for mig men det kunne først blive i næste uge FIN SUPPORT IK
ellers tak for kommentaren.

MVH.SCOT.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 26-05-02 02:01

Hej Scot

Ja,---jeg kender det fra egen erfaring. Men HUSK ....spørg hvem du har talt med,-skriv navnet ned og gem det. Det gør sig førøvrigt gældende indenfor mange andre ting,-har man ikke lige navnet på den person der har rådgivet om en eller anden ting,--tja så kastes bolden videre,--for mange gange at havne hos èn selv.

Held og lykke med det.

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 30-05-02 15:41

Tak for svaret Mogens.
Det var lige det jeg også fik at vide ved HP.
I må undskylde det tog så lang tid men mit net har været nede.

MVH. SCOT.