/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Digitalt video kamera som også kan tage ~
Fra : ganga
Vist : 333 gange
50 point
Dato : 22-04-04 19:26

Er der nogen der kan anbefalde et digitalt video kamera som også kan tage billeder..?
Der skal være sådan at man gemmer billederne på et hukommelses kort, og ikke på båndet..
Takker..

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-04-04 19:33

Det er der mange der gør. Har selv et Sony DCR-TRV355E
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 19:35

ganga > du kan nå at slette dit første spørgsmål endnu - bare gå der ind og slet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-04-04 19:36

Hmm. - det kunne du så ikke aligevel.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 22-04-04 19:38
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 22-04-04 21:45

Har et JVC GR-DVX77E

Tager OK billeder (men dog ikke så højopløselige som mit almindelige digitale kamera) Er til gengæld super lommeformat - lige til skituren

Erling

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 22-04-04 22:18

Tak for svaret refi.

jeg har imellem tiden fundet frem til
http://akamera.dk/art.php?artikkelid=6857
hvad siger du til dette..??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 22:50

Selv tak
Umiddelbart ser det us til at være super, men prisen ?????????
Det bliver sikkert hamrende dyrt når det kommer.

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 23-04-04 16:49

takk..

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-04-04 17:46

Har du købt kameraet..? ellers kan jeg anbefale Sony DCR-TRV33E. Jeg har selv dette kamera. Det tager fine billeder (dog kun 1 megapixel), det har fået god omtale alle steder fra. Jeg er selv meget tilfreds med det, det har en nem touchscreen betjening. Billederne gemmes på et Memorycard, og det er nemt at smutte til fotografen og få ham til at fremkalde dem, eller du kan selv lege med dem på din computer.:!

Mikael

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 29-04-04 21:14

Hey igen.., hmm.., nej jeg har endnu ikke købt..., skal lige undersøge noget mere.., men tak endnu engang.., checker lige ovenstående camera...(Sony DCR-TRV33E)