/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Silver SlimLine Cd-r???
Fra : due_dk
Vist : 246 gange
366 point
Dato : 20-04-04 12:41

Jeg er igang med at samle en computer paseret på Vias EPIA itx-bundkort.
Men da jeg har valgt et Cupid 3677 kabinet fra High Green er jeg løbet ind
i et mindre problem.
Da kabinettet er Sort med en sølv front vil det se rigtig dårligt ud med et
sort cd-rom drev.
Jeg har ledt længe efter et men uden held...

Nogen der kender til et fabrikat eller eventuelt en forhandler der har et sådant drev?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-04-04 12:42

søg på www.edbpriser.dk og læg mærke til "White" eller "Silver" i farven...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 12:48
Kommentar
Fra : due_dk

Dato : 20-04-04 12:54

Tak for kommentarene.

Men Det jeg søgte var et Slimline CD-Rom drev af den type der bruges i Bærbare computere.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 18:06

Hvis du kigger hos http://www.fujitsu-siemens.dk finder du en prisliste http://www.fujitsu-siemens.dk/rl/products/prisliste.asp# , i excel-format, i den kan du finde nogle slimline cd-drev, men farven kan jeg ikke lige gennemskue, men måske du skulle prøve at ringe til dem.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 25-04-04 18:29

lykkebo var også intereseret i ang. adressen til Fujitsu-siemsens.

Kommentar
Fra : due_dk

Dato : 28-04-04 13:16

Jeg har kigget lidt på prislisten fra Fujitsu-Siemens. Ud fra hvad jeg kan se sælger de ikke drevene enkeltvis. De priser der står er så vidt jeg kan se ekstrapriser for at få en bærbar pc leveret med et sådant drev.
Men tak for indsatsen....Jeg må bare lede videre....

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 01-05-04 10:03

tjek evt. www.midtdata.dk

Kommentar
Fra : due_dk

Dato : 01-05-04 12:09

Jeg har ikke været i stand til at finde et slimline drev hos midtdata.dk.......
Så jeg kigger videre og håber at finde noget et andet sted.....

Still looking.....
due_dk