/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dvd brænder
Fra : Nordania
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 20-04-04 10:52

Vi har lige købt ny pc med dvd brænder, og der fulgte 2 programmer med men jeg ved ikke om det er brændeprogrammer.
De hedder "Windvd 4" og "PowerDvd 5"
Hvis ikke kan jeg så opdatere min Nero 5 til en nyere der understøtter dvd ?

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-04-04 10:56

det er to programmer til visning af dvdfilm, ja du kan godt brænde DVD'er med Nero, men det lyder underligt at der ikke var et program med da du købte computeren...!?

MVH Kasper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-04-04 10:56

Det er ikke brænde-programmer! det er programmer til at vise DVD-film med!
Nero 6 understøtter DVD-brænding...
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=4470

Hent det her:
http://www.nero.com/en/index.html

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 20-04-04 11:28

I kan opdatere nero til version 6 det koster US$ 39.99 at opgradere og US$ 59.99 at købe for nyt.

Kommentar
Fra : Nordania

Dato : 20-04-04 11:43

jeg troede ikke det kostede noget at opdatere, når man har en tidligere version

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 20-04-04 11:45

Der skal være et brænderprogram med en ny pc med DVD-brænder.
Enten er det en fejl eller også har du ikke installeret det der var med.
I princippet har du jo fået en maskine der ikke virker da du ikke kan bruge brænderen uden program.

Kommentar
Fra : Nordania

Dato : 20-04-04 12:06

Du har ret refi, jeg havde ikke kigget ordentlig efter, har nu fundet det

Godkendelse af svar
Fra : Nordania

Dato : 20-04-04 12:06

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 12:12

Selv tak - så virkede mine telelinser da