/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Batterilevetid på trådløs tastatur
Fra : bog
Vist : 376 gange
20 point
Dato : 19-04-04 20:29

Er ejer af det jeg formoder er Danmarks billigste trådløs tastatur og mus
et memorex

Mit spørgsmål: hvor lang tid plejer batterierne at holde i et trådløs tastatur
et par almindelige alkaline aa batterier
musen brger jeg ikke ret tit da jeg en
Logitech codles mouse man optical

De batterier jeg har nu har holdt siden jeg købte det i deccember

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 19-04-04 20:35

I mit tastatur har jeg kun skiftet batterier en enkelt gang inden for et halvt år. Og jeg bruger min komputer meget!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-04-04 20:36

Et lille fif, tag batterierne ud når du ikke bruder dem, speciet i musen der er altid lys i lampen skønt det er svagt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 20:37

Ja så er det jo forsent.
Jeg havde lige bedt "bog" om at slette spørgsmålet da der ikke var nogen grund til at spørge om det samme 2 gange.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 20:43

Trådløs logitechmus hos mig ca. 3-4 md. (ikke ifrarød)
Musen bruger mest strøm ved brug, men også i standby.
Emesen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 20:47

Trådløst medion ca. 1 år
Optisk mus - lader mens jeg sover.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 20:48

Skal måske lige tilføje at der er 4 AA i mit Medion