/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Scanner spørgsmål?
Fra : food_life
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 19-05-02 17:03

Scanner spørgsmål?

Jeg har en HP scanner som er tilsluttet via USB, kører perfekt; men når pc’en et tændt kan jeg slukke for den – og når pc’en lukkes ned tænder den for scanneren. Hvordan stopper jeg dette?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-05-02 19:08

Hvordan kan vi hjælpe dig når du intet skriver noget om model, OS og computer ??

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 19-05-02 19:31

Scanjet 4470c og jeg kører XP pro !

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-05-02 00:37

Hej

Går ud fra, at du har opdateret dine Scannerdrivere til XP ?
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=hpscanjet428453&l=en&c=MicrosoftWindowsXP

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 20-05-02 00:46

Ja, de er opdateret!

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-05-02 11:29

Prøv at tage Scanneren fra USB porten. Sluk/ genstart pc et par gange. Når din Pc igen er slukket sætter du Scanneren til og genstarter Pc.
Har den forøvrigt altid opført sig sådan ?? Er det evt. sket efter du har skiftet styresystem ell. andet ??

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 20-05-02 16:01

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> wrote in message news:S4PF8.353$N46.10075@news010.worldonline.dk...
> Scanner spørgsmål?
>
> Jeg har en HP scanner som er tilsluttet via USB, kører perfekt; men når
> pc'en et tændt kan jeg slukke for den - og når pc'en lukkes ned tænder
> den for scanneren. Hvordan stopper jeg dette?
>

Jeg har en Epson USB-scanner, som jeg kun sætter til, når
jeg skal bruge den, og når min pc i forvejen er tændt.

Når jeg er færdig med at bruge den, hiver jeg USB-stikket
ud af min pc og slukker for strømmen til scanneren.

Da den ikke vejer så meget, som den fylder
sætter jeg i den ind i et skab, som meget bekvemt
er lige i nærheden. Så har jeg fri bordplads.
--
v.h. / Ole

Godkendelse af svar
Fra : food_life