/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
usb/netværksproblem
Fra : December
Vist : 320 gange
200 point
Dato : 17-04-04 15:14

Jeg har købt et kabel med Bluetooth til min mobil, men når jeg sætter det i usb-porten siger den at der ikke er tilsluttet et netværkskabel. Hvordan kommer jeg det til livs????? Jeg har ADLS forbindelse.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-04 16:49

Du har vel også en Bluetooth ved/tilsluttet din ADSL.
Emesen.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 16:50

Det er vel telefonen der skal på nettet,hvis du skal bruge PCén skal der være BLUETOOTH tilslutning mellem pc og tlf

Kommentar
Fra : December

Dato : 17-04-04 17:02

Det er et kabel jeg kan bruge når jeg skal overføre data fra min computer til min tlf. Det er så som mp3 filer, sms, ringetoner osv.
Der fulgte en installations cd med som jeg har fulgt til punkt og prikke men den vil stadigvæk have at der skal tilsluttes et netværkskabel og jeg ved ikke hvad den skal bruge det til når jeg ikke skal på nettet med min Bluetooth.
Jeg håber at i kan hjælpe mig????
Jeg vil så gerne have nogle mp3 filer som min ringetone men kan ikke før at det dumme Bluetooth virker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-04 17:03

Internet - AdSL - netværkskabel - Bluetooth ............................ Bluetooth - comp
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-04 17:04

SORRY - læste forkert på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : December

Dato : 17-04-04 17:22

Skal man bruge et netværkskabel for at bruge bluetooth??? Jeg skal som sagt ikke bruge det til nettet men til overførsler af data mellem comp og mobilos.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 17:52

Du downl ringetoner/billeder til pcén--- derefter lægger du ringe/billeder ind i tlf pogrammet på pcén---så kobler du tlf til og overfører hvad du syntes via blue toothh

Kommentar
Fra : December

Dato : 17-04-04 18:04

Som sagt så er det jo lige det der er problemet. Jeg kan ikke få den der bluetooth til at virke for der skal åbenbart tilsluttes et netværkskabel og det har jeg ikke nogen af. Hvad skal det netværkskabel bruges til?????

Jeg har installeret softwaren til min bluetooth og og sat den i usb-porten. Så vil jeg aktivér min bluetooth men så kommer der et vindue op og fortæller mig at der skal tilsluttes et netværkskabel. Jeg kan ikke forstå det nar jeg har ADLS forbindelse.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 18:34

Du skal lukke ttelefonens pogram op på pcén, for NOKIA hedder det Nokia PC Suite ,det er jo hemmeligt hvad din er for en,men find telefonens hj side og downl deres tlf browser

Kommentar
Fra : December

Dato : 17-04-04 18:53

Der fulgte skam program med telefonen men det virker stadigvæk ikke.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-04-04 19:04

Der må være en mulighet for deaktivere netværks via bluetooth i det prg. du bruker??

Kommentar
Fra : December

Dato : 17-04-04 19:49

det har jeg prøvet men det kan jeg heller ikke.

Kommentar
Fra : cfrandsen

Dato : 28-04-04 17:35

Hvis du vil have reel hjælp må du lære at give nogle flere fakta... modeler mm

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 28-04-04 18:46

Hvorfor er det hemmeligt hvad det er for en TLF??