/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lyd på TV-Tuner kort?
Fra : Kutaiso
Vist : 258 gange
40 point
Dato : 09-04-04 16:24

Jeg har lige installeret et TV-Tunerkort i min computer af denne type:
Conexant TV-Tuner (PCI) og kører med XP prof..
Indtil videre har jeg fået perfekt skærmbillede på og kan modtage kanalerne uden problemer, men jeg har bare det problem at jeg ingen lyd modtager? nogen som har en ide om hvad der kan være galt?
-på forhånd tak
Kutaiso

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-04 16:28

Du skal have en ledning mellem tvkortets line out og lydkortets line in!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 16:31

Det er nemlig rigtigt "tedd" - og det fulgte med kortet hvis du har købt det som nyt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 17:36

Du kan midlertidigt flytte dit højtalerstik til tv-kortet, men det er ingen langsigted løsning - kun til du finder/får fat i den ledning.

Kommentar
Fra : Kutaiso

Dato : 10-04-04 16:30

Det er jeg uden mærket godt klar over at jeg skal, men ellers tak for tippet....Har også fået løst mit problem, problemet var at driverne jeg havde installeret ikke var kompatible med win XP og at der var nogle lydindstillinger som skulle konfigureres om. men ellers tak for hjælpen
-Kutaiso

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 16:37

Selv tak
Så bedes du lukke spørgsmålet når problemet er løst.
Så fylder det ikke op.
Fortsat God Påske.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:54

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar