/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken mobil - m. kalendersync.
Fra : Selc
Vist : 441 gange
200 point
Dato : 06-04-04 23:13

Jeg ved godt, det har været oppe og vende før, men hvilken mobil skal jeg vælge, når jeg:

1. Vil ha' en mobil, der let og hurtigt kan synkronisere kalenderen med Outlook på en stationær og en bærbar pc.

2. Kun har omkring 1500 kroner at bruge på skidtet (inklusiv evt. nødvendigt kabel).

3. Vil ha' en "cool" tlf. Det vil sige ik' for stor, klodset eller.... grim. Har eksempelvis kig på noget a lá Samsung E700 eller Siemens MC60. Er til gengæld ikke meget til eksempelvis T610.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 01:24

Nokia har mobiltelefoner der opfylder dine ønsker, men men, prisen tør næste ikke nævne den, ligge på det dobbelte.
En ide kunne være at tegne en eller anden form for abonnement, hvor man som regel kan købe mobilen for en rimelig sum, og opsige abonnementet efter de obligatoriske 6 måneder, altså ud og kigge på tilbud.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-04-04 02:00

Er meget glad for min Sony Ericsson T68I
Gik i sin tid efter, at den skulle kunne synkronisere med Outlook og
at den skulle være så lille så mulig.
Bruger et serielt kabel til synkronisering og det kunne godt gå hurtigere.
Ved ikke om et USB kabel er hurtigere, men jeg tror det.
OBS Har ikke poly-ringetoner og ingen smarte covers.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 200 point
Dato : 07-04-04 02:10
Kommentar
Fra : Selc

Dato : 07-04-04 11:48

Ellebye: Hvilke modeller tænker du på?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 12:04

Jeg tænker på 72-serien hvor kalendersystemet er eminent, og ligger som en funktion i mobiltelefonen når man køber den, altså ikke noget med at downloade noget yderligere der evt. måtte koste ekstra.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 07-04-04 14:06
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 07-04-04 14:07

elller endnu bedre:
www.netget.dk

Tror ikke mobiltelefoner fås billigere!!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-05-04 00:53

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden.

Mvh
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : Selc