/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
NY PC
Fra : johnnyp
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 04-04-04 12:39

Jeg skal investere i en ny PC og er lidt i tivl om hvilket bundkort jeg skal købe samt ram til bundkort og et grafikkort:

PCèn skal bruges til billedredigering, hjemmeside, arbejde med flash samt kunne køre nogle af de nyeste spil.
Jeg havde tænkt mig at systemmet bl.a. skulle indeholde Intel P4 3.0GHZ FSB800, 1024 Mb ram, Grafikkort med 256 Mb ram, Nec DVD brænder ND-2500, 160 GB Maxtor harddisk. Så det er det førstnævnte jeg som sagt er i tvivl om.

Jeg har set på Abit IC7-G - Abit IC7-Max3 - AlbatronPX865PE Pro II - og Soltek SL-87CW-L.

NOGLE gode forslag til bundkort, ram og grafikkort !!!!!!

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-04 14:31

Du kan prøve at gå ind på www.shg.dk
Deres kundeservice er ganske udmærket, og de ved en del. Har selv brugt dem meget.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 14:46

Forslag:
Almindelige billedprogrammer............512 mb ram
avanceret billedprogram..................1 gb ram
Til din brænder............Nero 6 med opdatering
Emesen.

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 04-04-04 16:36

Tjah.. vores erfaringer med shg.dk er vist forskellige..

Der findes heldigvis også andre forhandlere..!!

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 30-03-06 12:42

Hej.

Ser at dette smørgsmål ikke er lukket. DET bliver det nu. Fulgte TQsen`s råd og købte en del hos SHG og fået en hel i gennem fin behandling og da jeg fik brug for support.

Godkendelse af svar
Fra : johnnyp

Dato : 08-05-06 09:30

Tak for svaret TQsen.