/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hp navigator - hvordan kommer jeg igang
Fra : burt28
Vist : 399 gange
200 point
Dato : 01-04-04 20:11

hej
har købt en hp ipaq pocket pc h2210 som jeg skal bruge som navigator til min bil , den har landekort med fra et firma der hedder tom tom , jeg har fået installaret dette kort , men når jeg skal have tilsluttet denne lille vidunder maskine i bilen er der overhovedet ingen udslag fra gps antennen. jeg har haft den liggende i bilen i flere timer uden held og har prøvet at sidde med den ude af vinduet (ja det ser sjovt ud). intet virker- hos hp siger de at man ikke har noget med landekortene at gøre , men kun maskinen. hvad gør jeg galt?

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 01-04-04 22:23

prøv at se på:

www.pocketfreak.dk
www.pdamed.dk
www.pdanmark.dk

På den første er der rigtig gode brugbare artikler.

Jeg satte selv min pda til i bilen, og lod den side indtil den fandt sattelitterne selv. Husk den skal ligge plant og frit i frontruden.

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 24-04-04 16:44

intressant indlæg....
er der nogen der kan anbefalde en god navigator..., i ved erstatning for en udprintning af krak....!!
Jeg skal til New York.., dollaren er jo lav.., så jeg vil købe en navigator til bilen.., kan man bruge den her i Danmark..??, når man har købt den i USA.., og hvad med når man tager den igennem tolden..??, hvad siger..??- er der skat man skal betale..??
tak...