/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
webcam/ messenger/eyeball????
Fra : return
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 29-03-04 17:36

hej

har messenger og også eyeball ,men jeg har et underligt problem som lyder :

at når jeg bliver inviteret til en websamtale på messenger kan jeg ikke få forbinelse til dem , og mit cam virker perfekt på eyeball ,men kan der være en konflikt når man både har eyeball og messenger installeret ,bruger jo kun et program af gangen ,mit cam er et logitech quickcam pro4000.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 17:41
Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 29-03-04 17:43

og her http://www.eyeballchat.com/ måske........

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 29-03-04 17:51

Du kunne jo også prøve at afinstallere det ene,medens du prøver det andet!!

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-03-04 18:34

kan det ha noget med at jeg har min firewall aktiveret ?

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-03-04 18:35

kan det ha nogetat gøre med at jeg har min firewall aktiveret at det så ikke virker ?

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 29-03-04 18:38

Jeg fandt dette inde på den side jeg gav dig linket til

I am behind a firewall. Can I use Eyeball Chat?
Yes, Eyeball Chat is known to work with the majority of popular firewall systems. Most problems arise from how the firewall is configured. Your system administrator may be able to help you to configure your firewall to enable Eyeball Chat to work.

Så din firewall burde ikke spille ind....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 18:49

Læs nu de link du har fået - der står trin for trin hvordan du gør.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 29-03-04 18:57

helt enig

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 29-03-04 19:54

Hvis din firewall er tilsluttet, så er det her "hunden" ligger begravet, hvad angår Messenger.
Jeg benytter selv begge (Messenger og Eyeball), og her er det galt med messenger, hvis din firewall er aktiveret.
Eyeball er bedøvende ligeglad... den "skyder" igennem det hele
Held og lykke med det
Søren

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 29-03-04 20:08

Tak for svaret CLAN.

og forsat god dag .

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-03-04 20:24

Selv tak og tak for points, det er pi*** irriterende, når skidtet ikke fungere, men husk at modtageren også skal ha' sin firewall deaktiveret - ellers er du lige vidt med Messenger.
Messenger slår lok Eyeball i opsætning og udseende, men Eyeball fungere bar. Her ku' Messenger lære en hel del, eller i det mindste lave "låsen" valgfri.
Behold du endelig din Eyeball... og hermed har jeg så også tildkendegivet, hvilken af dem jeg selv syntes bedst om

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-03-04 20:25

Nå... der var lige lidt tastatur virus
Du fanger nok meningen