/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kildning *G*
Fra : mcsj
Vist : 1051 gange
80 point
Dato : 28-03-04 12:33

Hej allesammen

Kan læse her inde at der også er andre der gå op i Kildning.
Så mit spørgsmål er:

Hvad er Kildning
Hvad bruger vi det til
Hvorfor er det sådan en dejlig ting at Blive kildet eller Kilde andre..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-03-04 12:47

Kildning stimulerer musklerne og er med til at frigive endorfiner

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 13:45

Prøv med en fjer evt fra en påfugl *s* det kan både bruges som noget behageligt eller som tortur og om det er dejligt kommer helt op til den der udfører det
Mvh sune

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-03-04 15:57

Pikant : Kilde hende med en fjer
Perverst : Bruge hele hønen

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 29-03-04 12:41

Ja såvel Ved jeg nu godt hvad kildning går ud på
Du kan sku også bare bruge fingerne.

Hvad bruger vi det til
Hvorfor er det sådan en dejlig ting at Blive kildet eller Kilde andre..

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 31-03-04 13:23

Fordi det reelt betyder "jeg kan lide dig" - uanset om du så kilder et barn for sjov, eller kilder din elsker, nå ja også for sjov, men.......
Prøv at forestille dig, at det var din mest tåbelige kollega, du skulle kilde, nej vel????

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 31-03-04 14:41

Fordi man ikke kan lade være med at grine og man griner, når andre griner og det er jo en dejlig følelse og det fri-giver en masse spændiger. Og man føler en lettelse, når det er overstået, hvilket også er dejligt.

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 31-03-04 15:35

svar til TheRipley>>
Øhhh det kunne jeg nu nok godt gøre hvis det har en tåbelige kollega
Som var meget kilden. og som hadede at blive kildet

Okay tilføjelse til debatten
HVEM KAN LIDE at blive Bundet af Kæreste og blive kildet

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 15:42

Hvad bruger vi det til og hvorfor kan vi lide det???

Kildning stimulerer musklerne og er med til at frigive endorfiner

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 31-03-04 16:01

Ja Better_Performance
Det har du skrevet en gang
Lidt meget fyld og så alle forstår det

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 80 point
Dato : 31-03-04 16:05

Nårh, det kunne du da bare have sagt *g*

Endorfiner er at sammenligne med kroppens naturlige doping, det er et stof der frigives under udøvelse af idræt, sex, aller andre fysisk krævende aktiviteter, og har dels en ydelsesfremmende og dels en nydelsesfremkaldende effekt. der tales meget om adrenalin junkier, mennesker som bliver høje på grænseoverskridende oplevelser af den ene eller den anden art, og på samme måde kan endorfiner fremkalde en stærk nydelse. Derfor kan vi lide at blive kildet

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 31-03-04 16:17

Okay der er en mulighed for at jeg accepter dit svar
Men venter lidt endnu...... Better_Performance

Men hvad mener du så om at blive Bundet af Kæreste og blive kildet

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 16:19

mcsj

Nu er vi jo inde på noget helt andet, som i højere grad har med sexuelle præferencer at gøre, og som er en del mere individuelle, nogle tænder på at afgive kontrol og blive bundet, mens andre bliver "klaustrofobiske" og ikke bryder sig om det

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 31-03-04 16:30

Okay hvad så vidst man tænder på det.
Men alle som man kender Synes det er Klamt
Hvad skal man så gører

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 16:42

Finde nogen der ikke synes det er klamt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 31-03-04 16:45

Skal jeg gøre dit spørgsmål værre: Hvad hvis man tænder på at blive bundet og så hader at blive kildet - se det ville være klamt.
Og tror ikke du ville få så store problemer med at finde nogen, der ikke synes det var klamt, men at gå rundt og spørge alle man kender?????

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 31-03-04 17:15

TheRipley>>>>
*GG* Ja tak det er vi så helt enig om

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 31-03-04 21:53

Det er da ikke rart at blive kildet imens man er bundet. Det er da ubehagligt... Og det er da bestemt ikke ophisende. Men igen... Der er jo også mange måder at blive kildet på...

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 31-03-04 22:30

Men det har du da helt ret i Gisele - og mcsj tror vi er mange der er enige om det

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 09:01

gisele

Det er jo så din egen holdning, en masse mennesker synes det er fantastisk

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 01-04-04 13:46

Jamen B_F, det er da min holdning. Det var jo også min mening jeg skrev... Jeg ved jo ikke hvordan andre har det. Jeg syntes bare det er underligt og ubehagligt.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 14:06

gisele..

Det jeg opponerer imod er at du skriver:

"Det er da ikke rart"

Med den formulering konstaterer du, at det ikke er rat, og udelukker samtidig muligheden for at andre kan synes det er behageligt.

En formulering der ville virke bedre ville være:

"Jeg synes ikke det er rart"

Undskyld, men jeg er lidt af en sproglig flueknepper, det er en erhvervsskade

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 01-04-04 15:43

Det er helt i orden...

MEN.... Det er da ikke rart.

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 01-04-04 15:49

#Gisele

Du skulle nu tage og prøve det.......
Jeg vil ik kalde det ubehageligt.
Føelsen af at en anden kan kontroler dit Grin. og du intet kan gører......

Men er der ik nogen som har prøvet det da

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-04-04 15:58

Nej, for jeg kan bestemt ikke lide at blive kildet og ville på forhånd frabede mig det, men som Gisele skriver et sted - der er mange måder at kilde på!
Jeg tror ikke du får tydeligere svar med højere pointtal - B_P's svar om endorfiner er vist det mest saglige du kan opnå, resten er vores holdninger vi lufter

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 01-04-04 16:36

Jo det ved jeg godt og jeg venter også kun på at der er andre.
Der vil komme mig deres mening.
Jeg har et svar
og 15 meninger

Godkendelse af svar
Fra : mcsj

Dato : 02-04-04 16:34

Tak for svaret og debatten Better_Performance.

Kommentar
Fra : jes_dk

Dato : 18-02-05 18:23

Jeg synes det lyder ok at blive kildet. jeg har prøvet det før med min kæreste. Det kan være et fint alternativ eller suplement til almindelig kæleri inden sex.
Jeg foretrækker selv at kilde andre frem for selv at blive kildet.