/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
CT-9SJD Bios
Fra : Befan
Vist : 319 gange
130 point
Dato : 26-03-04 18:59

Hey

Jeg kan ikke finde den nyeste Bios Version så jeg kan flashe den.
Jeg har et Chaintech CT-9SJD Bundkort... hvor der er en 6.0 Bios i.

Det vil gøre mig meget glad hvis i kunne finde det, inde på Chaintech side, og der er supporter de åbenbart ikke den mere.

MVH Befan

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 140 point
Dato : 26-03-04 19:58

http://www.chaintech.com.tw:8008/AP/BIOS/model.asp?model=9SJD0

Den her hedder 9SJD0 så jeg ved ikke om den er rigtig, og det med 6.0 passer ingen steder. Kig selv!

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 07-04-04 16:11

Tak for svaret BjarneD.
Det var godt nok ikke lige noget jeg kunne bruge til noget.... men siden der ikke er andre der har svaret, for du bare godkendelsen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 16:20

Det var en skam Befan, men jeg havde det godt nok på fornemmelsen. Behøver du at opgradere BIOS, det er jo som regel kun medens kortet er rimeligt nyt at der er noget at hente.

Bjarne

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 07-04-04 16:30

nej... fordi at jeg fandt ud af kortet var brændt af.... så....
Men ellers tak for hjælpen.