/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bogstaver skubbes sidelæns
Fra : JanneP
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 21-03-04 23:48

Problemet opstår, når jeg printer ud fra en pdf fil. Men printer jeg samme fil to gange, opstår problemet ikke samme sted.

Hvad er der galt?

Printerindstillinger?

Printeren er en HL-1450 - er den kendt for at lave den slags numre?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-03-04 00:17

Jeg tror ikke det har noget at gøre med din printer.
Du skal normalt, klikke en gang med musen på den side du vil have udprintet.
Du bruger vel printerikonet i PDF-filen?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 22-03-04 08:56

Nej jeg går ind i menuen og vælger lige og/eller ulige sider, da jeg gerne vil have dokumentet printet dobbeltsidet

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-04 09:22

Kan ikke forestille mig det er din printer!
Jeg har selv en "HL-1440"... kører uden problemer!
prøv at opgrader dit "Acrobat Reader"...
den nyeste danske version kan du finde her:

http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/reader/win/6.x/6.0/dan/AdbeRdr60_dan_full.exe

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 22-03-04 11:35

Det kan godt se ud som om det er programmet det er galt med. Når jeg går ind og se siderne kn jeg ligefrem se, hvor fejlene er på skærmen.

Jeg har nu prøvet at hente opdatering (6.0.1) til den version jeg har; Adobe Acrobat 6.0 Pro (ikke readeren med ande ord), så må vi se hvordan det går.

Tak for ideen cooper

Godkendelse af svar
Fra : JanneP

Dato : 25-03-04 18:29

Det virkede med opdateringen af Acrobat, så tak for svaret dscoop80.