/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Floppy Gendannelse af fil !!!!
Fra : Gambrinus
Vist : 428 gange
212 point
Dato : 20-03-04 11:50

Så skete det igen.
En af mine veninder har gemt sit projekt på en floppy, som nu ikke kan læses.
Hvor finder jeg programmer, som måske kan redde hendes arbejde.
Haster !
Gambrinus

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 20-03-04 12:05

prøv at omdøbe filnavnet, så der ingen mellemrum er i det..

Det er en svær situation, disketter er noget værre bras.. Håber I finder ud af det

Mvh Niels

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 12:19

Hvilket styresystem bruger hun/du, og har hun/du formateret disketten inden arbejdet blev lagret??

ellebye

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-03-04 12:22

Win XP tror jeg.
Det er en af mine kammerater, der sidder og prøver at redde hendes arbejde.
Har ringet og bragt jeres svar videre.
Foreløbig tak for hurtig indsats
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 12:25

Prøv at dreje skiven i disketten forsigtigt.

NB. Kun på metallet i midten (ikke åbne den) det virker af og til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 12:26

Hvis disketten ikke kan læses kan filnavnet vel heller ikke.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 12:43

Man kan også slå den let ned i en plan flade på begge sider som et videobånd og få den til at sætte sig ordentligt derved
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 212 point
Dato : 20-03-04 13:19

http://www.kandu.dk/dk/tip/7151

Mvh. Cooper ...............

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-03-04 16:21

Tak for svarene.
Jeg har ikke hørt fra ham. Det er lidt surt når man prøver at hjælpe.