/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
Kompas
Fra : finnrasmussen
Vist : 2708 gange
30 point
Dato : 18-03-04 14:24

Jeg har en backup.001, men uden programmet KOMPAS kan jeg ikke læse dataene der skal læses ud i en tekstfil elelr excel fil

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 18-03-04 14:25

Så køb programmet....

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 18-03-04 14:33

dscoop80: LOL

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 18-03-04 14:42

hehe.... ku' ik' la' vær'........

Her har du et link til programmet:
http://www.fkdata.dk/portal/DesktopDefault.aspx

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-04 14:42
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 18-03-04 14:43

Eller:

Finans
Vi tilbyder udelukkende vore kunder finanssystemet KOMPAS, som findes i to modeller. DBX systemet til kunder, der ønsker en meget fleksibel og kraftig løsning, hvor alt kan lade sig gøre og standard KOMPAS 1,86 hvor mulighederne ikke er så store. KOMPAS DBX & 1,86 er brugervenlige, DOS-baserede, danske producerede regnskabsprogrammer, der kan anvendes til både små og store virksomheder. KOMPAS DBX indeholder alle nødvendige moduler og udskrifter og kan desuden tilrettes helt individuelt til netop din virksomhed, idet der er mulighed for anvende specielle moduler/faciliteter. Vi hjælper gerne med at installere, tilrette, afprøve samt undervisning i brugen af systemet. For yderligere information klik her.

Tlf. 97216797

http://www.midtjyskdata.dk/default.htm

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 18-03-04 15:36

Åben filen med f.eks. Crimson (http://www.crimsoneditor.com/) og gem dem som fil.txt. Det lyder dog som om din fil er en del af en samlet backup og derfor mangler der måske data for at fuldføre åbningen.