/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PINNACLE STUDIO TVKORT LYDUDGANG.....
Fra : themighty
Vist : 536 gange
50 point
Dato : 18-03-04 09:04

Jeg har fået installeret et tv tuner kort fra pinnacle det virker fint. men men men. tv kortet har sin egen lydudgang. det kan vel ikke passe at jeg skal købe et stik med enkelt jack i begge ender og koble fra tv kortet og op i mit lydkorts indgang for at kunne optage lyden eller hva??? andrer der kender til saMME problem er de velkommen med et hurtigt svar. evt er der andre måder man kan sætte sit tv kort op så man ikk skal købe et xtyra stik. tv kortet er jo et pcikort og burde da at dirigere lyden den vej igennem pcen eller hva?????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-03-04 09:07

Nej desværre. Du skal bruge et sådant stik!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-03-04 09:15

Jo der er måske en mulighed.
Du skal se på dit lydkort om der på selve kortet er en lyd ud, et firbenet aflangt stik som eks. på din cd-rom, samt om der på pinnacle-kortet er et stik magen til med lyd ind, så kan det lade sig gøre blot ved at forbinde disse stik.

ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-04 11:31

Det lille stik til at lave bro mellem lydkort og tvkort burde medfælge tvkortet da du købte det.

Accepteret svar
Fra : Zimo_89

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-04 14:41

jeg har et PINNACLE tv tuner kort hvor der er stik med jacks i begge ænder fulgte med, gå ned til dein forhandler, og spørge om det mangler

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 19-03-04 10:13

jeg har købt det brugt af et familiemedlem så må han ha det men tak for hjælpen aLLE sammen....
mvh
themighty

Godkendelse af svar
Fra : themighty

Dato : 19-03-04 10:13

Tak for svaret Zimo_89.
   mvh
themighty