/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
klik i højtaler
Fra : Cartman
Vist : 393 gange
200 point
Dato : 16-03-04 17:34

Hej. Jeg har et par Altec Lansing hjt. og en Logitech mx 300 ledningsfri mus. Når musen aktiveres er der klikkelyde i højtalerne og de samme lyder kommer med hvis man optager lyd på hd.
Kan nogen hjælp??
Cartman

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 17:36

Har den gjort det fra starten af eller lige begyndt ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 17:37

Hvis det en mus med radiobølger kan det måske forstyrre! Prøv at flytte modtageren væk fra computer og højtalere!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-03-04 17:54

Nogle mus kan køre på 2 kanaler, se om der ikke er en skyder med 2 stillinger under bunden på mus eller mere sandsynlig modtageren, og så lade dem connecte igen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 16-03-04 19:21

Modtageren for mus (og tastatur?) skal være mindst 20 cm. fra andre installationer. 20 cm. var i hvert fald mere end jeg havde regnet med - så det hjalp at flytte den.
M.v.h. Karsten

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 16-03-04 22:19

Hej igen. Den har gjort det altid. Jeg har flyttet modtageren mindst 70 cm væk fra hjt. Det hjalp meget lidt.
Cartman

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 22:21

Prøv at downloade den nyeste driver til den!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 16-03-04 22:23

Det kunne dog osse tyde på en lydkortsfejl. Se efter de nyeste drivere til det, afinstaller lydkortet og installer de nye drivere kan måske osse gøre det!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-10-04 09:49

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Cartman

Dato : 05-10-04 10:00

Tak for svaret tedd.