/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Unknowen CPU Type
Fra : The_Djay
Vist : 315 gange
150 point
Dato : 14-03-04 16:35

Hej jeg har en amd barton 2500+ cpu i min maskine men den skriver Unknowen cpu type hvis jeg starter op sker der noget ved det?
mit bundkort er et GIGABYTE 7VAXP ULTRA

Håber i kan hjælpe mig!!

The_Djay

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 16:36

Hvis det virker er det vel ikke det store problem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 16:38

Evt opdater bios

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 14-03-04 16:42

Jeg har en nyeste Bios inde hentet igår!
men hmm... men jeg sys det kunne være rat at der kunne komme til at syå barton 2500+ når jeg starter op

The_Djay

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 160 point
Dato : 14-03-04 17:13

Tror du skal have tålmodighed til der kommer en ny bios, jeg har været ude for det samme med et andet gigabyte motherboard, men det blev løst da der kom en ny bios update! Dit kort understøtter din processor, så der er ikke andet galt en den irriterende meddelelse.

Godkendelse af svar
Fra : The_Djay

Dato : 15-03-04 11:50

Tak for svaret tedd. så må jeg må bare vente