/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HASTER MAN POINT. TV KORT
Fra : themighty
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 14-03-04 15:28

jeg har et pinnacle studio tv kort men mangler nogle driver det er et standard hvis der er nogen der ligger inde med driver til pinnacle studio tv kort så please send dem til min e-mail hurtigst muligt. der er mange point at hente.......

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 14-03-04 15:29

forresten er min e-mail : THEMIGHTY@PRIVAT.DK

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 210 point
Dato : 14-03-04 15:39

Hej de ligger på
http://www.driverguide.com./
login:drivers
password all
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 14-03-04 15:46

Det er jo en hel CD-rom
Kan hentes på .................... men ikke lovligt

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 15-03-04 08:45

hvor kan de hentes og hva mener du med ikke lovligt?? det er jo sku da kun drivers jeg skal ha fat i..... hva snakker du om???? HVIS MAN IKK HAR NOGET SERIØS AT SKRIVER SÅ LAD VÆRE:.......

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 15-03-04 14:57
Kommentar
Fra : themighty

Dato : 16-03-04 08:02

tusind tak det var alt hva jeg sku bruge for denne omgang. hvordan lukker man så spørgsmålet og gir sine point ud?????????????????????????

Godkendelse af svar
Fra : themighty

Dato : 18-03-04 09:06

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
det var præcis lige det jeg ledte efter
mvh
themighty