/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sølv/alu look til fronten på DVD-brænder
Fra : Ortman
Vist : 400 gange
86 point
Dato : 12-03-04 20:33

Jeg har købt et lækkert kabinet med aluminiums front. Jeg vil gerne sætte en DVD-brænder i computeren, men jeg har ikke kunnet finde et drev med sølv eller alu front...

Hjælp med at finde noget som passer til min nye computer!?!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-04 20:36
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-04 20:44
Kommentar
Fra : Ortman

Dato : 12-03-04 22:14

Det skal være et internt drev!

Altså: et ganske almindeligt internt DVD-brænder-drev. Bare med den krølle, at fronten skal være alu/sølv...

Kommentar
Fra : lally

Dato : 12-03-04 22:33

mal den selv, køb spray maling.

tag fronten af brænderen,mal 2 til 3 gange.

hilsen lally

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-03-04 01:35

Der er en her, men der er desværre ikke et billed af den http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=154561&CampaignID=10
mvh ans

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-03-04 11:43

Jeg vil også anbefale dig at male den
Du kan få mange gode farver hos Biltema også alu og chrom.
Har selv malet min søns DVD drev og andre ting på Pc'ern med crom og du kan faktisk ikke se om det er købt sådan.
Det tørre hurtigt og ser godt ud
Held og lykke
IPM

Kommentar
Fra : Ortman

Dato : 16-03-04 17:49

Hvordan har du malet drevet?

Man kan vel ikke bare sprøjtemale... Skal fronten pilles af?

Hvis man maler med pensel bliver det vel ikke så ensartet i overfladen... eller hvad?

Accepteret svar
Fra : lally

Modtaget 86 point
Dato : 16-03-04 21:34

fronten skal pilles af brænderen. brug maling på spraydåse,da det giver det bedste resultat.

mal 2 til 3 gange .

lally

Godkendelse af svar
Fra : Ortman

Dato : 17-03-04 12:01

Tak for svaret lally.

Kommentar
Fra : lally

Dato : 17-03-04 16:06

det var så lidt