/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
probz med ECS p4s5a
Fra : Wccookie
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 30-04-02 10:48

Jeg har lige købt ovenstående bundkort og installerede 256 veritech ram, p4 1,7 og geforce2gts i den tro at jeg havde en potent spillemaskine, men der tog jeg fejl....
Jeg havde ingen problemer med installationen og opsætning af BIOS, men efter jeg slukkede for pc'en for at afmontere den ene harddisk, har jeg ikke kunne få liv i computeren igen....
Jeg har prøvet med flere forskellige strømforsyninger, men det eneste der sker er at cpublæseren kører en ½ omgang og stopper... hvad har jeg gjort galt?? har jeg brændt bundkortet af??

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-04-02 12:41

har du flashet en ny BIOS ?

kan ikke lige huske om det er AMIbios der sidder på det kort, men i så fald kan du DL'e en bios og rename til AMIBOOT.rom og lægge den på en floppy og starte maskinen op på den (forudsat du har sat bios'en til at boote fra a:

Hilsen
Vestergade

Kommentar
Fra : Wccookie

Dato : 12-05-02 18:57

Høhø bundkortet var defekt..

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-02 07:09

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??