/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
spv unlock....
Fra : lassse
Vist : 281 gange
200 point
Dato : 12-03-04 18:07

hej
en at mine venner har købt en ny spv. (den gamle model)
også ville vi havde den låst op. jeg har været her inde og kigge. og jeg fandt en hvor man skal bruge en program til at låst den op. men jeg kan ikke få den til det.
når den kommer op på 66 % skriver den - invalid code - aborting.. hvad skal jeg gøre, får at få låst den op???
programmet jeg bruger hedder SPVUnlock... og jeg går efter denne her plan:
dont know whether the link above has the same instructions ive got, so here they are:
1) Switch off your phone.
2) Take out the SD Card from the side of the phone.
3) When the phone is off, press down the "record" (the button under the power button) and the power button at the same time and hold for a few seconds.
4) You will be prompted to "press any key to enter bootloader", do so and press any key.
5) You are now at the famous "Canary" screen (hopefully) where there are 3 coloured bars. Pop your SPV into the USB Cradle.
6) On your computer, press CTRL+ALT+DELETE and close the program "WCESCOMM" or "WCESCOMM.exe". The Activesync icon should disappear from the clock tray.
7) Now run the SPVUnlock program. You should get a "Retrieving SPV Unlock Code : 0%" message. Incrimenting to 33%, 66% then finally 100%.
Note the code given on screen by the program.
9) Type in the command "quit" and enter.
10) Put a sim card into the phone (not an Orange one) then just type the code given by the program.

Make sure you kill the WCESCOMM.EXE process with the task manager. I ran the unlock program with the phone in the cradle and it took about 60 sec for the prog to run to 100%.

Hilsen lasse

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 18:16
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 18:21

Pas meget på med at rode med det hvis du ikke er 100 % sikker.
Efter få forsøg er du på den - så kommer du ikke længere ind i telefonen.
Det er åbenbart en forkert kode der kommer (ved ikke hvor du har den fra)

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 12-03-04 19:17

inde på www.mobildebat.dk kan du se en guide på dansk til at både sim unlocke den og software unlock.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 13-03-04 22:59

Hejsa

jeg har en 3310 som jeg ikke kan unlocke, der har været prøvet men koden fra teleselskabet unden held, også har jeg sat et kabel til og prøvet at unlocke den men den låser sig igen, er der nogle der kan hjælpe??? teleselvskabet siger den ikke står som stjælet.... jeg har også prøvet at opdatere softwaren men det var den lige glad med...

på forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 23:08

Tror du ikke det var bedre at stille dit eget spørgsmål, fremfor at bruge andres spørgsmål til det.

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 13-03-04 23:15

Hejsa

Jo det var også en fejl... sorry