/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ikke skrivbar
Fra : tim21aarhus
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 11-03-04 22:29

jeg har downloadet clonedvd, og den læse godt nok filmen ind, men så beder den om at sætte en skrivbar cd i drevet, og det gør jeg, men den skriver at den ikke er skrivbar.
hvad er der galt????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 22:37

Måske er der en ridse i eller den har været i en anden gang og er påbegyndt brændt prøv at sætte en anden i
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tim21aarhus

Dato : 11-03-04 22:40

hvad hvis det ikke har haft en anden virkning???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 23:08

Det er vel ikke en DVD du forsøger at skrive på en CD

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 23:32

Det kan være fordi det er en demoversion, som skal unlockes ved at betale for at få en kode som denne:
V 4.2.0.2 Name: www.ttdown.com Code: 385181001-2-2019125875-1993238403
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 12-03-04 01:16

hvis det er en dvd skive ved du godt der er plus og minus skiver ikke
så det kan være dit drev kun vil have den ene slags.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 11:41

Den fylder sikkert mere end hvad der kan være på skiven!
Brug dette program til a' sætte ny størrelse...

http://download.com.com/redir?pid=10254559&merid=104770&mfgid=104770<ype=dl_dlnow&lop=link&edId=3&siteId=4&oId=3120-2139-10254559&ontId=2139&destUrl=%2F3001-2139-10254559.html

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:19

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 08:13

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-10-04 09:45

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen