/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD+R 4,7GB PLEASE HELP
Fra : themighty
Vist : 416 gange
250 point
Dato : 11-03-04 11:48

hvordan får man en dvd film som fylder eks 5GB eller over brændt ned på en dvd+r skive når skiverne maks kan ha 4,7gb data?????? det er jo latterligt. det er det at jeg vil kopiere mine dvd film så jeg har en backup. men når jeg ripper dem til min harddisk fylder de som regel over fem GB og alle de dvd+R man kan få fat kan kun have 4,7 GB på. LIDT AT ET PROBLEM HVA. hvordan kan jeg kopiere mine film hvis der er nogen der kan hjælpe mig så er der nogle gode point at hente
mvh
themighty

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 260 point
Dato : 11-03-04 12:01

themighty her er noget du skal læse
http://www.dvdrhelp.com/dvdripping#6;30

men hvorfor ikke lige gå nettet og læse om det for så er det ikke latterligt

Kommentar
Fra : clan30

Dato : 11-03-04 13:56

Du kan bruge et program som hedder CloneDVD, det er et godt program til at kopier dvd film med.
Du skal også bruge til lille program AnyDVD til at låse nogle dvd film op med.

Clan30

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 11:40
Godkendelse af svar
Fra : themighty

Dato : 18-03-04 09:08

Tak for svaret technet.
det program der hedder dvd shrink var lige det jeg skulle bruge og fik en version med fra Komputer forleden så det er jo perfect
mvh
themighty