/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med trådløse hovedtelefoner
Fra : gusmusen20
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 10-03-04 21:04

Jeg har for nyligt kastet 1000 kroner efter et par trådløse Sennheiser RS-30 høretelefoner. Nu er problemet bare at de kun "kan være i drift" i ca. 20 min. hvorefter de går helt døde - ingen lyd overhovedet. Jeg har oplevet problemet både ved brug i TV og i min PC. Når jeg så lader batteriet op igen fungerer de.

Kan det skyldes at batteriet allerede har været fladt inden jeg købte dem eller kan der være en anden forklaring?

Ligeledes vil jeg gerne høre om der er andre der har erfaringer/viden om disse trådløse hovedtelefoner...

Håber på et hurtigt svar.

Ps. Jeg HAR ladet dem op i 24 timer, kørt dem flade, og ladet dem op i endnu 24 timer..

Accepteret svar
Fra : krakgt

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-04 21:12

Hej Gusmusen20 - prøv at kontakte importøren Kinovox tlf Tlf: 44533011 fax 44533006

mvh
krakgt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 21:13

Det kan jo være en batterifejl.
Men du har jo to enheder, sender og modtager.
Altså to fejlkilder.
Sennheiser er kvalitet, det skal du ikke være i tvivl om.

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 10-03-04 21:13

Hejsa...

hvor længe skulle de lades op inden brug ???..... hvis det er mere end de 24 timer du omtaler... ja så er det bare at køre dem flade igen, og så lade dem sidde i længere tid.... men det kan jo også være der er en fejt i dem, så hvis de bliver ved, ville jeg gå til forhandleren med dem. ..... for til den pris, skal de sq virke

mvh Tempraslamse

Kommentar
Fra : gusmusen20

Dato : 10-03-04 21:21

Der stod at de kun skulle lades op i 24 timer inden de kunne tages i brug og det blev de så Jeg tror I har ret i at jeg skal en tur forbi forhandleren igen med dem.

Det kan ikke have noget at gøre med at de faktisk ikke er specielt velegnede til PC-brug?

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 10-03-04 22:17

nej, det kan det ikke

Godkendelse af svar
Fra : gusmusen20

Dato : 11-03-04 10:04

Tak for svaret krakgt.