/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bedste PDA til max 2000kr.
Fra : Mussekat
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 10-03-04 16:56

Jeg ønsker at købe en PDA, men det er en jungle at finde rundt i. Jeg har max 2000kr. Er mest interesseret i kalender og MP3 funktionen.

Skal det være Palm eller Pocket Pc?
Jeg kender ikke forskellen, men er det ikke noget med batteri levetiden?

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : k_m_s

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-04 18:54

Hej Mussekat.

Pocket PC minder noget om Windows, OS (Palm) er et lidt anderledes styresystem. Jeg tror ikke det betyder noget for batterilevetiden.

Kalender, adressekartotek, memo er der i alle PDA.

Jeg har selv en Palm Zire 71, man nu kan få til 2000 kr. Som jeg er meget tilfreds med. Der er også kamera i, men ikke i en kvalitet som du f.eks. kan bruge til tapet på PCen. Til Mp3 kan du lægge software ind på den så du kan høre musik.

En HP IPAQ 1930 (Med pocket pc) koster også 2000 kr. men jeg kender ikke så meget til det styresystem.

Skriv hvis du har andre spørgsmål
Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : Mussekat

Dato : 10-03-04 19:30

Hvad med en Palm Tungsten E?

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 11-03-04 09:17

Hej Mussekat.

Jeg tror også det er en god maskine (jeg har kun hørt godt om Palm) med en ny OS. Jeg har ikke prøvet den.
Det er en god ide hvis du finder en forretning hvor du først kan prøve at ha den i hånden.
Gå evt. på www.edbpriser.dk og se hvor du kan få den billigst.

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 11-03-04 09:20

Undersøg også med hensyn til MP3, hvorgod den er til det.
Du kan prøve at gå ind på www.palm.com og se dem alle sammen.

K_M_S

Godkendelse af svar
Fra : Mussekat

Dato : 18-08-06 08:46

Tak for svaret k_m_s.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 18-08-06 10:45

Velbekommen Mussekat.
Har du fået købt en?
K_M_S