/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Alternativt program til CloneCd
Fra : rosekamp
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 10-03-04 12:51

CloneCd kan desværre ikke genkende mit ny brænderdrev, så jeg kan kun lave en image-fil men ikke brænde den. Findes der så et alternativt program til CloneCd eller kan jeg bruge et andet program til at brænde image-filen med?

Rosekamp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 13:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 13:08
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-04 13:13

Bladre ned midt på siden - der står hvad du kan gøre med en clone.img fil.
http://www.techimo.com/forum/t4019.html

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 10-03-04 19:03
Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 11-03-04 12:30

Jeg har nu downloadet Alcohol, men nu er problemet at jeg har 2 brændere, men den jeg vil bruge bliver ikke anerkendt af programmet. Kun som alm. cd-drev i hvert fald. Jeg fatter ikke en skid nu

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 11:44

1. hent daemon-tools på: http://www.daemon-tools.cc/portal/download.php?mode=Download&id=34
2. Mount din image-fil i daemon-tools...
3. Gå ind i "Clone-cd" og vælg "Kopier cd"...
4. Kopier fra dit mounted drev med din fil til dit brænderdrev...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 13-03-04 13:46

Hej
Hvad er det for en brænder?
Mvh

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 22-03-04 15:15

Hold da helt k... mand. KvajeKaj. Ja, nu fandt jeg så ud af hvorfor, for en god uges tid siden.

Det firma der solgte mig min ny pc, har sat et ganske almindeligt dvd-drev i, i stedet for en combo dvd/cd rw brænder. Narrehatte. (firmaet altså - ikke jer)

Nu har det taget mig en uge at få dem til at sende mig en anden brænder - det kan man da ikke ligefrem kalde service, hva´? Det hele skulle foregå via e-mail, han ville død og pine mig ikke ringe og snakke med mig i stedet for.

Møgfirma, de får nok ikke lige den bedste anmeldelse fra mig inde på edb-priser.dk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 15:24

Lad os da høre hvem det er.

Men godt problemet er løst.

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 22-03-04 15:58

Hej
Det anede mig derfor spørgsmålet.
Og hej refi jeg smider lige et spørgsmål ind på samme katagori så du kan få 100 point.
Mvh

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 15-04-04 22:31

Jeg skal sige jer, hvem det var, nu da jeg efter 11 dages intensiv venten har fået min brænder (de reklamerer ellers med 4-5 dages leveringstid, hmm...) :-ll

www.t-data.dk

Latterligt firma, hvis man har brug for at snakke med dem.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-04-04 22:32

Hvad var nu det for et tegn jeg fik lavet dér? Hvordan laver man lodrette streger?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 23:04

Var det denne

Du skal bruga den der sidder ved ´´´´

t-data får hermed et minus

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 17-04-04 21:24

Men hvad skal jeg trykke samtidig med ?