/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
KANDU - "kører" ekstremt langsomt ???
Fra : BerndJ
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 08-03-04 18:26

Åbnes KANDU's sider iaften ikke ekstremt langsomt?? Eller er der - igen - noget i vejen med min pc (det tror jeg næppe denne gang, da ALT (?) andet tilsyneladende fungerer udmærket.

Har andre samme problem? Og hvis problemet kun er "mit" - er der nogen som har forslag til forbedring?

På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 18:31

Kandu er meget langsom - og har været i et stykke tid.
deres database er måske ved at være for stor. Eller vi zapper for meget.
Problemet bliver forhåbentlig løst når de er færdige med omlægningen.
Indtil da må vi nok leve med det.
Så det er ikke din komputer, bare prøv at gå ind på andre sider - der er ikke noget galt - kun her.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-04 18:32

Kandu kører meeeeget langsomt.
mvh ans

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-03-04 18:32

Det samme her (de sidste par dage), men ingen forslag.
Det er i øvrigt ingen nyhed
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 08-03-04 18:40

Det samme her, men det gælder også alm. afhentning af post - synes ofte det sker uden for den mest alm. arbejdstid, så måske er det bare generelt megen trafik?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 18:45

Ikke helt
Forleden dag modtog jeg post fra kandu på 2 dage gamle kommentarer.
Har også været udsat for at modtage 6 enslydende på 1 kommentar.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 19:00

Det går op det går ned i uendelighed Det tror faen at kandu kører langsomt der ligger vel 1 milion ulukkede spørgsmål og roder rundt og så er der noget med deres ene server har de skrevet til mig for et stykke tid siden det bliver forhåbentlig bedre med det nye der kommer Og så vil jeg da så OPFORDRE at lukke jeres åbne gamle spørgsmål
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 19:05

For øvrigt har det ikke noget med tidspunkt på dagen at gører syns jeg og det er ikke andre sider for når Kandu er langsomt har jeg tit prøvet at åbne andre sider og de har været megahurtige
Mvh sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 19:05

Har ingen - "sune" - beklager

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 19:07

Hvis man nu kunne lave noget smart, så var det kun den med åbne spørgsmål der blev sat ned i hastighed.
Jo flere åbne jo lavere hastighed.
En lille opgave til programmørerne.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 19:19

Ja god ide
Af en eller anden grund har jeg erfaret og forresten lige prøvet at lukke min ellers udemærkede og hurtige browser som jo Hedder Avant og kan meget mere end iexp ned og genstarte og nu kører den hurtigt igen ellers når det kokser med kandu så åbner jeg hvert spørgsmål i et nyt vindue så er der da et der bliver klart engang imellem Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-04 12:21

Hej BerndJ...

Det har INTET med din computer at gøre!!!
Har selv samme problem! og sidder daglig ved min. 3-4 forskellige computere! så bare rolig...

Har lagt mærke til at når der kommer flere end 200 brugere online på siden,
tar det VILDT lang tid a' åbne de forskellige ting på siden! lige meget hvad man laver!
men når "brugere online" ligger på 100 eller derunder, så kører det meget godt!
det jeg vil konkludere er at kandu.dk bare har en sløv server! eller en ringe
upload derfra hvor sitet blir hostet!...

Man må jo bare ha' tålmodighed hehe...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-03-04 12:45

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 14 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 23-03-04 12:55

Tak for svaret dscoop80.