/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken processor er bedst???
Fra : lufthoved
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 04-03-04 10:17

Kan nogen fortælle mig hvilken af disse 2 jeg skal vælge:

http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=54115

http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=41858

Den ene har 512 cache og den anden 1mb, men 512 har vist hyberthreeting...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-03-04 10:36

Jeg ville nok vælge den sidste, den med 1 Mb cache, det kan man snart ikke få nok af, men det er jo op til din pengepung.

ellebye

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-03-04 10:37

Den med 1mb cache.. den er også hyber..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-03-04 10:37

Ja, så meget forskel er der nu ikke.

Kommentar
Fra : lufthoved

Dato : 04-03-04 10:59

det sjove er at den med 1mb er billigere end den med 512, men hvis I mener begge er mener Hyper, så er det vel bare at vælge den.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-03-04 11:05

Ja, andet kan man vist ikke sige.

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 04-03-04 12:00

Ja det kan jeg godt. Kommer jo helt an på hvad du skal bruge den til. Men jeg ville personligt vælge den med 1mb cache, fordi den kan regne nogle flere beregninger ud osv. Men den med kun "512" er model FC-PGA 2´, denne teknologi er ny og virker f.eks super godt til spil med stærke grafikkort. FC-PGA 2 moddellerne har den nye Intel843LMI teknologi som yder en hidtil uset framrate med f.eks et Radeon9700. 843LMI'en betyder således at denne processor er lidt anderledes end dem vi kender, og den er bliver ikke særlig varm.. Bid dig ikke fast i 512 eller 1mb, men hvad du skal bruge den til... Håber dette var et svar du kunne bruge...

Ps. jeg vælger selv nr.1 fordi jeg arbejder med grafiske programmer, og der er den bedst
Pps. Har Ph.D inden for computerhardware, infomation teknologi.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-04 13:02

For god orden slyld, BXTC er 20-21 og har en Ph.D.

se hvis I vil betale :

http://www.kandu.dk/dk/spg/34730

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-03-04 13:37

HT er ikke noget værd. Jeg har det altid deaktiveret, og jeg vil faktisk også anbefale at holde dig fra Intel, jo mindre du er intel-freak.

/| |\/| |) 5tyr3r weee

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 04-03-04 13:54

Til BXTC: Den der Ph.D fra Sverige må du sgu længere ud på landet med! Har du købt den fra phonyid.com?, de laver vist alle mulige former for kopier af beviser og id-kort.

Mht. til den tråd som ellebye henviser til, så kan jeg undre mig over at du vil tage hvilket som helst arbejde i London, når du nu har din Ph.D. "Ja, selvfølgelig vil jeg lufte din hund, Sir!...Jeg har jo mit Plagierede Hundelufter-Dokument!"

Anyway ha´ en god rejse, BXTC

Godkendelse af svar
Fra : lufthoved

Dato : 05-03-04 07:24

Du får point, da ph.d'en ikke er værdig

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-03-04 08:32

Det virker ikke troværdig at have en Ph.D som 20-årig.

Men jeg forstå heller ikke ting27, jeg har altid brugt Intel, og har aldrig haft problemer med processorer herfra, og at det skulle have noget at gøre om man freak af det ene eller det andet fortæller ikke noget om kvalitet.

Efter min mening har du truffet det rigtige valg.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : lufthoved

Dato : 05-03-04 10:06

Jeg regner med at købe den med 1 mb cache