/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  ziggy99 370
billigt ski udlejning/tagbox
Fra : Xfactor
Vist : 972 gange
220 point
Dato : 01-03-04 22:34

Hej Hvor kan man leje billigt skiudstyr i nordsjælland?

Vi er tre der skal afsted en med ski og 2 på snowboard, vi skal alle bruge komplet udstyr.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-03-04 00:26

>Xfactor
Der er utrolig mange udlejningsbutikker i hele Danmark.

Men måske en noget bedre idé:
Lej skiudstyret på feriestedet. Gnaver en støvle, brækker en ski, eller noget helt andet, ja så har du/I service "her-og-nu".
Vi er en "gruppe", som benytter dette .. og vi er ALDRIG blevet skuffede !

Det var ikke et svar på dit spørgsmål .. men måske et rigtig godt råd .. I bestemmer helt selv.

Men ka' i ha' en rigtig go' tur !
/PG

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 02-03-04 09:19

Du kan leje skiudstyr hos Intersport i Herlev, helt Nordsjælland er et nu ikke...