/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Abit KR7A??
Fra : 020557
Vist : 557 gange
200 point
Dato : 23-04-02 09:03

hej

Jeg har tænkt mig at købe et "Abit KR7A" bundkort og ville høre om der var nogen som havde gode/dårlige erfaringer med dette?
på forhånd tak!

Kaj

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 210 point
Dato : 23-04-02 09:08

Hej Kaj

"Abit KR7A " er et godt og hurtigt og stabilt bundkort

Se test af det: http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=828

Kig på www.edbpriser.dk og find priserne individuelt.

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-04-02 09:10

Hej igen

du kan også se her: http://www.hardinfo.dk/tests/bundkort/default.asp?ID=348

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-04-02 12:57

020557 /kaj spar på dine point... den løsning slipper Ishoey for nemt om, han har som du kan se af sit svar ingen erfaring med bundkortet, og henviser til en test af det...Og det lugter sgu for lidt af et biligt svar, som er halvfærdigt og du får ikke nok for din valuta når du fræser ud og køber ovenstående uden at have fået et fyldestgørende svar.

Og så for din egen skyld afvis ovenstående svar, det er for TYNDT

Hvilke formål skal du bruge din PC til?
Hvor lang levetid skal den have (forventet) ?
Hvor meget har du sat af til køb af bundkort, processor, CPU m.m.... ? For så ville jeg vejlede dig til et bedre køb, men det kræver disse oplysninger...

Grunden til mine spørgmål, er at der findes utallige bundkort og jeg har faktisk en bedre og mere positiv erfaring med et andet bundkort, men lad mig høre fra dig om ovenstående så jeg kan hjælpe dig videre...

Godkendelse af svar
Fra : 020557

Dato : 23-04-02 14:44

Tak for det Ishoey

Ps.
Da Hardware-Test.dk og hardinfo.dk synes: Produkt er af høj kvalitet.
De har jo test det!!!

Vh
Kaj