/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Angående tips
Fra : Olle_hansen
Vist : 377 gange
1 point
Dato : 22-02-04 18:55

Jeg ved ikke hvad det er med folk, men når jeg læser tipsene igennem, får de generelt dårlig bedømmelse...

Om det er fordi, at folk sk*der på selve tipset, og bare vil ha pointene og bare krydser af ved "1 stjerne", ved jeg ikke...

Men jeg er sikker på, at mange derude, som er villige til at dele sin viden, for andre folks skyld, føler sig snydt.

Hvad mener I?

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-02-04 18:58

Det er bare Janteloven

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-02-04 18:59

1. Du skal ikke tro, du er noget.

2. Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os.

3. Du skal ikke tre, du er klogere end oa.

4. Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os.

5. Du skel ikke tro, du ved mere end os.

6. Du skal ikke tro, du er mere end os.

7. Du skal ikke tro, du duer til noget.

8. Du skal ikke le ad os.

9. Du skal ikke tro, et nogen bryder sig om dig.

10. Du skal ikke tro, du kan lære os noget.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 11 point
Dato : 22-02-04 19:15

Ishoey har måske lidt ret jeg ved det ikke, men jeg var en af dem der vurderede et af dine tips med 4* for jeg syntes det var nogle gode links.

Men hvis man nu ikke lige interesserer sig for det der står i tipset, ja så gives der måske kun 1*. Der er sikkert mange der ser på tips selvom det der står ikke interessere dem.
Samtidig kan nogen have troet det var samme tips, da overskriften var den samme, du skulle nok have ændret den lidt anden gang.

Men Olle_hansen kom bare med flere af den slags gode tips.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 22-02-04 19:15

Øhh, tak for opsumeringen... NOT

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 22-02-04 19:45

Oh, sorry Bentjuul.. Den kommantar var ikke til dig... Ømh, det var ikke kritik til bedømmelsen af mine egne... Når jeg læser andres igennem får jeg et chok, når de kun har fået 1 stjerne, når de fortjener fler.... Hmmm

Godkendelse af svar
Fra : Olle_hansen

Dato : 23-02-04 16:49

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 17:07

Selv tak, men jeg er meget på linie med dig.

//bentjuul