/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp-filer til Nero 6
Fra : 122173611372
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 21-02-04 22:29

Jeg har downloaded Nero 6, og dansk sprogpakke dertil. Det virker også, men når jeg går ind "Hjælp-Indhold" får jeg meddelelsen: Filen C:\Programmer\Ahead\nero\nero.HLP blev ikke fundet. Vil du prøve at søge efter den selv?
Jeg har spurgt Nero-support, de svarer at Help-filerne ikke bliver downloaded og installeret med selve programmet, men bliver installeret sammen med sprogpakken, det gør de altså bare ikke hos mig. Jeg har søgt efter nero.HLP på hele Crevet.
Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 22:49

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Med dette progra kan man se alt på sin pc mon du ikke kan finde det så ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-02-04 00:03

Et af problemerne i din søgning er måske at filen ikke hedder nero.hlp
Når du installerer language pakken skal du se efter at filerne bliver placeret rigtigt.
Jeg ved ikke hvad filen hedder, men jeg har ingen nero.hlp. det kan måske skyldes, at jeg kører 5,5, men jeg tvivler.
Det kan jo tænkes at du har downlodet den forkerte language pakke. Hvis du har programmer kørende under installationen kan der godt gå ged i det.
Bjarne

Kommentar
Fra : otello45

Dato : 22-02-04 08:37

Hejsa

Den fil du nok mangler er "NeroBurningRom_eng.(HTML - format)"
Filen liner et spørgsmåltegn og hvis du bruger søg. Finder du nok 2 filer med teksten NeroBurningRom_eng.
Den ene er i HTML format og den anden er i PDF format. Den du skal bruge er HTML-filen (manuel)
Prøve at gå ind i C:/programmer/Ahead/Nero/ og se om du kan finde NeroBurningRom_eng manuellen der.?
Eller søg på filen.
Hvis du finder filen indsætter du filen i overstående mappe (Nero - mappen)

Otello

Kommentar
Fra : 122173611372

Dato : 22-02-04 13:08

Hej

Det er rigtigt at det var filen "NeroBurningRom_eng.chm" jeg manglede. Den fik jeg ved at downloade den engelske sprogpakke, så nu er hjælpfunktionen ok, men på engelsk.
Det må jeg jo nok klare mig med, selvom jeg troede at hjælpefunktionen også kunne fås på dansk.

Tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : otello45

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-04 13:26

Nej...den er kun på engelsk.
Det er nero funktionerne i programmet, som skrives på dansk.
Hvis du mangler hjælp til at oversætte engelsk til dansk, eller ord du ikke forstår. Vedlægger jeg lige et godt links, du nok får brug for en dag... http://www.tranexp.com/InterTran/FreeTranslation.html

Husk nu at lukke spørgsmålet, nu hvor du har fået løst problemet

mvh Otello

Kommentar
Fra : fvul

Dato : 22-02-04 16:00

Hej Otello

Fint.
Det er første gang jeg prøver det her, og det er jo da med held må jeg sige.
Nu skal jeg så prøve om jeg kan finde ud af at lukke spørgsmålet.
Hilsen

Kommentar
Fra : otello45

Dato : 22-02-04 17:15

OK... Over hver svar er der teksten "Accepter som svar" Du trykker ud fra den bruger som kom med den bedste løsning på dit problem. Herefter giver du stjerner for hvor godt besvarelsen var?
Du kan også oprette dig som superbruger og få tildelt 200 point, samt være den heldig vinder af en månedens præmie.

Otello

Kommentar
Fra : otello45

Dato : 22-02-04 17:17

Som superbruger får man Superpoint

Godkendelse af svar
Fra : 122173611372

Dato : 22-02-04 18:06

Tak for svaret otello45.

Kommentar
Fra : otello45

Dato : 24-02-04 11:15

Ja man får superpoint.
oppe til venstre hvor der står "Kom godt i gang" er der et sted, hvor du kan oprette dig som superbruger.