/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Strømforsyning
Fra : bimbobo2
Vist : 301 gange
50 point
Dato : 20-02-04 14:51

Hej,
er der nogen der selv har skiftet strømforsyning på en PC?? Hvis ja, hvor svært er det enlig?
Jeg vil meget gerne udskifte min PSU med en mere "silent"....Men jeg kunne spare flere hundrede kroner, hvis jeg gjorde selv.
Erfaringer søges!
MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-02-04 14:52

Det er let.
Fire skruer, et eller to stik, så er den hjemme.

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 60 point
Dato : 20-02-04 14:54

det er meget nemt du skal bare sørge for at den nye psu passer til strøm stikket på dit bundkort (stort stik)evt tage den gamle med ned til forhandleren
mvh granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 20-02-04 14:55

jeg ville vælge min 300 watts psu hvis det var mig

Kommentar
Fra : Sanoy

Dato : 20-02-04 14:57

Husk, at den ikke skal have mindre power (Watt) end den gamle...

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 20-02-04 15:02

Det jeg har nu er også 300w men det larmer ad h. til...
Jeg kan få en med kun 18.6db til 400,-
Tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : bimbobo2

Dato : 20-02-04 15:02

Tak for svaret granslam.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-02-04 15:51

bimbobo2 du kunne jo også "nøjes" med at udskifte blæseren til en silent blæser - hvis din PSU ellers er OK.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 20-02-04 23:02

Jeg har allerede en silent blæser, men det den blæser i strømforsygning der larmer.... så vidt jeg kan se.