/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Angående:læs tips flere gange?
Fra : Patriar
Vist : 428 gange
10 point
Dato : 18-02-04 20:33

http://kandu.dk/dk/tip/6647

kan det virkelig være rigtigt??
Jeg prøver ofte at læse et tip flere gange. Har aldrig været ude for at jeg fik lov til at stemme, hvis den ikke er der første gang.
Og...har heller aldrig været ude for at kunne stemme flere gange.

Er der nogen der med sikkerhed ved om det kan lade sig gøre eller ej??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-02-04 20:36

ja, det kan det ikke. Har du ikke læst hans undskyldning for tippet??

ellebye

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 20:37

Jeg har set på et tip en gang og undret mig over at der ikke kom en stjerne og så kigget igen og var så en af de udvalgte stemmere mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-02-04 20:37
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 18-02-04 20:41

Patriar
Hvis du ikke har muligheden første gang, så kan du godt komme til at afgive din stemme efter 4. 5. eller 6. forsøg.
Du kan kun afgive din stemme 1 gang i det samme tip.
mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 18-02-04 20:49

Tak for svaret ans. og jer andre.
så vil jeg prøve at læse et tip flere gange stadigvæk, og håbe jeg får lov, selvom det aldrig er sket før.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-04 20:53

Det er sket at man får lov 2 gange, men 2. gang giver ikke point.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 18-02-04 20:56

Der har været god mulighed for at udforske det i dag i forhold til en hel del tip omkring børn - jeg var tidligt inde på fler, men blev end ikke registreret som, at have været inde - flere steder lavede jeg rigtig mange forsøg, men intet skete - pludselig efter mange gang (rigtig mange) ja, så fik jeg lov at stemme.

Har også checket den med om det kan lade sig gøre at flere gange, men det virker helt OK, flere gange bliver ikke registreret med point - så der er ikke noget snyd der.