/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Smileys og brevpapir
Fra : ceg63
Vist : 451 gange
20 point
Dato : 18-02-04 11:13

Jeg havde på et tidspunkt knyttet smileys, baggrunde og en masse eandet til min Outlook. Men efter en formatering af c-drevet, er de af naturlige grunde væk. Jeg kan ikke huske, hvor jeg fik dem fra, men er der evt. nogen, som ved, hvor nogle lignende kan hentes?

Accepteret svar
Fra : Wofler

Modtaget 30 point
Dato : 18-02-04 11:22

Jeg vil skyde på at du har haft indstalleret Hotbar.
Den giver i hvert fald mulighed for baggrunde og smileys i Outlook.

Du kan finde det på:
http://www.hotbar.com

Mvh Wofler

Kommentar
Fra : ceg63

Dato : 18-02-04 11:24

Hej Wofler

Det var lige det, jeg havde brugt. Tak for hjælpen og det hurtige svar.

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 18-02-04 11:30

Det var da så lidt....
Er selv ivrig bruger af HotBar. *G*

Husk at acceptere mit svar (Til højre over den rude hvor mit svar står)
Så spørgsmålet bliver lukket.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 18-02-04 11:32

http://www.smileycentral.com/ Du får lige denne med det samme, da jeg nu har fundet den - om det er de samme eller om der er andre du kan bruge kan du jo kigge på, hvis du har lyst

Godkendelse af svar
Fra : ceg63

Dato : 18-02-04 11:33

Tak for svaret Wofler.

Det er godt at vide, hvor hjælpen kan hentes.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-02-04 11:52

Bare lige en kommentar.

Jeg har selv haft Hotbar installeret på et tidspunkt og lagde mærke til at jeg fik en rasende masse spyware med ved samme lejlighed, så det er måske en meget god ide at kontrollere.

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-02-04 12:23

De der bruger hotbar og smileycentral kan altid senere vende tilbage og få deres pc'er renset for alskens skidt og møg, når de har fået anden startside, anden søgemaskine, en langsom pc, pornosider der ikke overgiver sig, en keylogger der kan følge hver tastetryk, masser af friske popups, sider du ikke kan nå at lukke ned osv. Den slags er da meget hyggeligt *G*

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 18-02-04 12:53

Jeg har selv brugt HotBar i længere tid.... Jeg køre jævnligt Adaware som fjerner spyware har mit antivirusprogram opdateret hele tiden og har naturligvis også en popup-blocker og firewall kørende.. Så finder ikke problemet med Hotbar særlig voldsomt set i forhold til alle de reklame popup du elers bliver bombaderet med bare ved at surfe på nettet. Så finder glæden ved de farvestrålende mails (på en nem måde) større end generne ved programmet. Og selvfølgelig får man da ikke noget gratis.

Kommentar
Fra : ceg63

Dato : 18-02-04 13:11

Jeg har også kørt hotbar i lang tid før uden problemer med popup killer og antivirusprogram. Men ellers tak.