/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
UNDSKYLD TIL ALLE
Fra : Mordex
Vist : 350 gange
8 point
Dato : 18-02-04 03:11

Jeg har lige fundet ud af at mit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6647 , ikke var verdens bedste

Jeg undrede mig over at mit "tip" kun blev bedømt til 0,8 stjerner, men nu kan jeg se at det var
mig der var og en

Jeg var 10000000000000000000000000 procent sikker på at man fik 10 point hver gang man var så heldig at få lov til at bedømme et tip. MEN, MEN, MEN, jeg har lige fundet ud af at bedømmelse nummer 2 ikke tæller med, og at man ikke får point for det. Jeg har set forkert. Meget forkert. Faktisk har jeg set noget, der ikke var der.

Næste gang jeg skriver et tip (der går nok 100år), og det er noget værre lort, så må I lige sige til. Det var ikke meningen at være dum.

I burde give mig en på for mit ubrugeligt tip.

Sorry igen.

Venlig Hilsen
Mordex.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 18-02-04 07:32

Ja, men jeg kan da godt forstå, at du har troet det, for jeg har det selv oplevet og undret mig over, at få melding om at bedømme samme tip to gange, hvilket er hændt, i et par tilfælde, hvor jeg lige er vendt tilbage til nogle tip. Jeg har registreret det som, at jeg nok havde husket forkert og ikke havde bedømt netop dette tip, men har så undret mig over, at der var registreret mange før mig, der havde været inde på tippet.

Men jeg har nu aldrig checket om jeg har fået point og har da også oplevet det som tilfældige fejl.

Men selvfølgelig - om det skulle have været tilfældet, at det var muligt, ja, så er det da godt nok, at dit "tip" ikke fungerer, da det ville have virket nedbrydende på systemet med tip, hvis det havde været tilfældet.

Så mon ikke, der sidder andre med den oplevelse, som dog ikke har skrevet et "tip" om det.

Men undrer mig i øvrigt over hvordan i alverden du og andre kan sætte et spørgsmål til mindre end 50 point - det kan jeg da ikke, men det må jeg vist have stillet et spørgsmål om ved lejlighed.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 8 point
Dato : 18-02-04 08:42

Mordex

Lad nu være med at være af det.

Fænomenet er ikke nye, man tror man har fået lov til at bedømme 2 gange
og så viser det sig at man alligevel ikke har fået flere point
Vi kan heldigvis alle tage fejl men du er een af de få der viser storsind nok til at sige det [hør] så i virkeligheden er din undskyldning højere end fejltagelsen.

Det må være os der siger tak.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 08:49

>Hovsan

Du kan osse sætte dine spørgsmål til mindre end 50 point
I stedet for at markere ved 50 100 eller 200 point - markerer du nederst, hvor der står "Dette spørgsmål er ....... point værd" Smart ikk' - på den måde sparer vi jo ligesom når vi handler i Fakta...

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 08:53

>Mordex

Heeey Fakta*LOL* Hvordan går det iøvrigt med Faktapigen?
Tog det kun 5 minutter eller hva'??

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-02-04 09:13

>Frida

tror du ikke han forhøjer hvis vi nu behandler ham pænt?

ellebye

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-02-04 09:36

Fakta??? er det ikke noget med papkasser??? - tror det hedder irmapigen....
Rigtig god dag
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 14:06

>>fridaflip Det tog ikke kun 5 min. Der har ikke været noget at tage
Nej, ærligt talt.....det går som det har gjort. Der er ikke så meget nyt.

Jeg lukker lige dette spørgsmål, og stiller et nyt der lyder magen til dette. Og frida, vær nu venlig ikke at nævne noget i den nye tråd Der er mange der er kommet med kommentarer som jeg ikke behøver flere af

Mvh,
Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 14:14

Jeg smider lige en ny tråd ind. Håber ikke at frida kommer med sine "sjofle" bemærkninger *GG*